Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
-
▼
Ιανουαρίου
(14)
- 1056 γραμμή βοήθειας για παιδιά
- Ο ρόλος των παιδιών θεατών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Το εκπαιδευτικό εργαλείο - Σχολικό Εκφοβισμό
- Η έρευνα κάλυψε τις έξι ευρωπαϊκές χώρες
- Ευρωπαϊκή Καμπάνια ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό
- Ένας στους τρεις μαθητές θύμα σχολικού εκφοβισμού
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ
- Ετήσια Γενική Συνέλευση
- «Κοινωνικό Φροντιστήριο» -Κάλεσμα της Κίνησης Πολι...
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ -ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ - ΣΧΟΛΙΚΟ ...
- Με περίπου 2.000 κενά καθηγητών θα συνεχιστεί η σχ...
- Διαβεβαιώσεις για τη θέρμανση στα σχολεία
- Δωρεάν παροχή ιατρικής φροντίδας σε ανασφάλιστους ...
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
-
2013
(53)
- Δεκεμβρίου 2013(2)
- Νοεμβρίου 2013(7)
- Οκτωβρίου 2013(5)
- Σεπτεμβρίου 2013(6)
- Αυγούστου 2013(4)
- Ιουλίου 2013(1)
- Ιουνίου 2013(1)
- Μαΐου 2013(1)
- Απριλίου 2013(3)
- Μαρτίου 2013(5)
- Φεβρουαρίου 2013(4)
-
Ιανουαρίου 2013(14)
- 1056 γραμμή βοήθειας για παιδιά
- Ο ρόλος των παιδιών θεατών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Το εκπαιδευτικό εργαλείο - Σχολικό Εκφοβισμό
- Η έρευνα κάλυψε τις έξι ευρωπαϊκές χώρες
- Ευρωπαϊκή Καμπάνια ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό
- Ένας στους τρεις μαθητές θύμα σχολικού εκφοβισμού
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ
- Ετήσια Γενική Συνέλευση
- «Κοινωνικό Φροντιστήριο» -Κάλεσμα της Κίνησης Πολι...
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ -ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ - ΣΧΟΛΙΚΟ ...
- Με περίπου 2.000 κενά καθηγητών θα συνεχιστεί η σχ...
- Διαβεβαιώσεις για τη θέρμανση στα σχολεία
- Δωρεάν παροχή ιατρικής φροντίδας σε ανασφάλιστους ...
- 2012 (92)
- 2011 (96)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
37484
Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013
Ο ρόλος των παιδιών θεατών - Σχολικό Εκφοβισμό
Σημείο - κλειδί στην εμφάνιση του φαινόμενου αποτελούν τα παιδιά - θεατές. Με την συμπεριφορά τους διευκολύνουν ή λειτουργούν ανασταλτικά στην εμφάνιση του φαινόμενου.
Οι αναμενόμενες αντιδράσεις των υπόλοιπων παιδιών είναι:
● Να γελάσουν
● Να χαμογελάσουν
● Να αδιαφορήσουν
● Να μιλήσουν στο διπλανό τους και να σχολιάσουν αυτό που γίνεται είτε θετικά είτε αρνητικά
● Να κοιτούν και να μην κάνουν απολύτως τίποτε
Οι συγκεκριμένες αντιδράσεις ενισχύουν την συμπεριφορά του παιδιού που ασκεί βια καθώς με το να γελάσουν / χαμογελάσουν οι υπόλοιποι ή να σχολιάσουν το γεγονός έχει επιτύχει να κερδίσει την προσοχή τους.
Στις υπόλοιπες αντιδράσεις αδιαφορία / απραξία είτε δεν δίνει σημασία είτε εντείνει την επιθετική συμπεριφορά προς το παιδί προκειμένου να «κερδίσει» και αυτούς.
Από την άλλη πλευρά οι συγκεκριμένες αντιδράσεις επηρεάζουν σημαντικά το παιδί που δέχεται εκφοβισμό. Το γέλιο, το χαμόγελο, η αδιαφορία και η απραξία ενισχύουν τη μοναξιά του παιδιού και σε ένα δεύτερο επίπεδο την επιβεβαίωση της πράξης του παιδιού που εκφοβίζει και άρα ενισχύει την ενοχή του παιδιού.
Επίσης ο σχολιασμός του γεγονότος ενισχύει με τη σειρά του και την ντροπή που βιώνει το παιδί και τη μοναξιά του.
Πηγη ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι αναμενόμενες αντιδράσεις των υπόλοιπων παιδιών είναι:
● Να γελάσουν
● Να χαμογελάσουν
● Να αδιαφορήσουν
● Να μιλήσουν στο διπλανό τους και να σχολιάσουν αυτό που γίνεται είτε θετικά είτε αρνητικά
● Να κοιτούν και να μην κάνουν απολύτως τίποτε
Οι συγκεκριμένες αντιδράσεις ενισχύουν την συμπεριφορά του παιδιού που ασκεί βια καθώς με το να γελάσουν / χαμογελάσουν οι υπόλοιποι ή να σχολιάσουν το γεγονός έχει επιτύχει να κερδίσει την προσοχή τους.
Στις υπόλοιπες αντιδράσεις αδιαφορία / απραξία είτε δεν δίνει σημασία είτε εντείνει την επιθετική συμπεριφορά προς το παιδί προκειμένου να «κερδίσει» και αυτούς.
Από την άλλη πλευρά οι συγκεκριμένες αντιδράσεις επηρεάζουν σημαντικά το παιδί που δέχεται εκφοβισμό. Το γέλιο, το χαμόγελο, η αδιαφορία και η απραξία ενισχύουν τη μοναξιά του παιδιού και σε ένα δεύτερο επίπεδο την επιβεβαίωση της πράξης του παιδιού που εκφοβίζει και άρα ενισχύει την ενοχή του παιδιού.
Επίσης ο σχολιασμός του γεγονότος ενισχύει με τη σειρά του και την ντροπή που βιώνει το παιδί και τη μοναξιά του.
Πηγη ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου