Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
-
▼
Ιανουαρίου
(14)
- 1056 γραμμή βοήθειας για παιδιά
- Ο ρόλος των παιδιών θεατών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Το εκπαιδευτικό εργαλείο - Σχολικό Εκφοβισμό
- Η έρευνα κάλυψε τις έξι ευρωπαϊκές χώρες
- Ευρωπαϊκή Καμπάνια ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό
- Ένας στους τρεις μαθητές θύμα σχολικού εκφοβισμού
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ
- Ετήσια Γενική Συνέλευση
- «Κοινωνικό Φροντιστήριο» -Κάλεσμα της Κίνησης Πολι...
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ -ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ - ΣΧΟΛΙΚΟ ...
- Με περίπου 2.000 κενά καθηγητών θα συνεχιστεί η σχ...
- Διαβεβαιώσεις για τη θέρμανση στα σχολεία
- Δωρεάν παροχή ιατρικής φροντίδας σε ανασφάλιστους ...
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
-
2013
(53)
- Δεκεμβρίου 2013(2)
- Νοεμβρίου 2013(7)
- Οκτωβρίου 2013(5)
- Σεπτεμβρίου 2013(6)
- Αυγούστου 2013(4)
- Ιουλίου 2013(1)
- Ιουνίου 2013(1)
- Μαΐου 2013(1)
- Απριλίου 2013(3)
- Μαρτίου 2013(5)
- Φεβρουαρίου 2013(4)
-
Ιανουαρίου 2013(14)
- 1056 γραμμή βοήθειας για παιδιά
- Ο ρόλος των παιδιών θεατών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών - Σχολικό Εκφοβισμό
- Το εκπαιδευτικό εργαλείο - Σχολικό Εκφοβισμό
- Η έρευνα κάλυψε τις έξι ευρωπαϊκές χώρες
- Ευρωπαϊκή Καμπάνια ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό
- Ένας στους τρεις μαθητές θύμα σχολικού εκφοβισμού
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ
- Ετήσια Γενική Συνέλευση
- «Κοινωνικό Φροντιστήριο» -Κάλεσμα της Κίνησης Πολι...
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ -ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ - ΣΧΟΛΙΚΟ ...
- Με περίπου 2.000 κενά καθηγητών θα συνεχιστεί η σχ...
- Διαβεβαιώσεις για τη θέρμανση στα σχολεία
- Δωρεάν παροχή ιατρικής φροντίδας σε ανασφάλιστους ...
- 2012 (92)
- 2011 (96)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
37478
Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013
«Κοινωνικό Φροντιστήριο» -Κάλεσμα της Κίνησης Πολιτών Επανομής
Κάλεσμα της Κίνησης Πολιτών
Επανομής για την δημιουργία «κοινωνικού
φροντιστηρίου» στην Επανομή , όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας σε σχετική ανακοίνωσης τους :
''Τα μέλη της Κίνησης Πολιτών
Επανομής, λόγω της οικονομικής δυσκολίας που βιώνουμε στις μέρες μας, πήραμε
την απόφαση να προχωρήσουμε στη δημιουργία «κοινωνικού φροντιστηρίου»,
όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας.
Καλούμε λοιπόν, εθελοντές καθηγητές όλων των ειδικοτήτων, ενεργούς ή
μη, αλλά και
φοιτητές όπως και δασκάλους, που θα ήθελαν να συνδράμουν σ’ αυτήν την προσπάθεια, να δηλώσουν τα στοιχεία τους, την ειδικότητά σους, ποιες μέρες και ώρες θα ήταν διατεθειμένοι να διδάξουν, και ποια συγκεκριμένα μαθήματα, ούτως ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε ένα πρώτο σχέδιο.
φοιτητές όπως και δασκάλους, που θα ήθελαν να συνδράμουν σ’ αυτήν την προσπάθεια, να δηλώσουν τα στοιχεία τους, την ειδικότητά σους, ποιες μέρες και ώρες θα ήταν διατεθειμένοι να διδάξουν, και ποια συγκεκριμένα μαθήματα, ούτως ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε ένα πρώτο σχέδιο.
Επίσης, θα καλέσουμε όλα τα
σχολεία της Επανομής (δημοτικά,
γυμνάσιο, λύκεια…) όπως και το δήμο για να βρεθεί διαθέσιμος χώρος για να
λειτουργήσει το κοινωνικό φροντιστήριο.
Στο τελικό στάδιο θα προχωρήσουμε
στην εξεύρεση μαθητών που ενδιαφέρονται να διδαχθούν κάποια μαθήματα, αλλά οι
οικογένειές τους δεν έχουν την οικονομική
δυνατότητα να πληρώσουν. Για την
συμμετοχή των μαθητών θα χρειαστούμε τη βοήθεια των Συλλόγων Γονέων και
Κηδεμόνων των σχολείων.
Ελπίζουμε όλοι να συμμετέχετε σ’
αυτή την προσπάθεια, ούτως ώστε αρκετά παιδιά που δυσκολεύονται, να βρουν μέσω
της αλληλεγγύης τη βοήθεια που χρειάζονται.
Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας
ή για οποιαδήποτε άλλη απορία ή πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας στο politesepanomis@yahoo.gr , ή με την ομάδα κοινωνικής αλληλεγγύης vroullis@the.forthnet.gr
, 2392 045328, 6946 913183 (Ντίνα), 6976 516025 (Κώστας).''
Πηγή Κίνησης Πολιτών Επανομής 17/1/2013
http://politesepanomis.blogspot.gr/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου