Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- Νοεμβρίου 2011(17)
- Οκτωβρίου 2011(14)
- Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011
Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμορφώσουν σε Αϊνστάιν εν μια νυκτί..
Σύμφωνα με τον αυστριακό «γκουρού» της ψυχιατρικής και επικεφαλής της Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Ουλμ δρ Μάνφρεντ Σπίτσερ, δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμορφώσουν σε Αϊνστάιν εν μια νυκτί. Ο εγκέφαλός μας, άλλωστε, είναι σαν έναν αθλητή που χρειάζεται καθημερινή προπόνηση προτού τρέξει στον μαραθώνιο. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο, κατά τον δρα Σπίτσερ, πρέπει να αλλάξει ριζικά.
«Το τρικ για κάποιον που επιθυμεί να βελτιώσει τις ικανότητές του στην ανάγνωση είναι να διαβάζει πολύ. Οι δυσκολίες κατά την ανάγνωση που εμφανίζουν αρκετοί μαθητές ενδεχομένως να συνοδεύονται από άλλα προβλήματα, όπως η έλλειψη ενδιαφέροντος για τα μαθήματά τους. Σε αυτό, βέβαια, σημαντικό ρόλο παίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ακολουθούν τα σχολεία. Στα αγόρια, π.χ., δεν αρέσουν τόσο τα φιλολογικά μαθήματα σε σχέση με τα κορίτσια. Αν όμως στραφούμε προς θέματα που προσελκύουν το ενδιαφέρον τους, π.χ. πώς να κατασκευάσετε μια μηχανή ή οι βασικές αρχές του ποδοσφαίρου, τότε η ανάγνωση δεν θα τους ήταν αγγαρεία. Αντίθετα, αν τα κορίτσια διδάσκονταν για τη φυσική του κραγιόν, τότε είμαι σίγουρος ότι το ενδιαφέρον τους θα χτυπούσε κόκκινο» υπογραμμίζει. «Ενα επιπλέον σημαντικό στοιχείο που είδαμε να βοηθά τις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών είναι η αισιοδοξία και τα θετικά συναισθήματα. Αρα οι δάσκαλοι δεν πρέπει να διδάσκουν προκαλώντας άγχος στα παιδιά. Ακόμη, οφείλουν να ενσωματώσουν το γνωστό (πραγματικός κόσμος) στο άγνωστο (νέες γνώσεις) με θετικό τρόπο ώστε τα παιδιά να μπορούν να συνδυάσουν τα νέα δεδομένα με κάτι που ήδη γνωρίζουν και να το μάθουν».
Πηγη : ΒΗΜΑ 27/11/11
«Το τρικ για κάποιον που επιθυμεί να βελτιώσει τις ικανότητές του στην ανάγνωση είναι να διαβάζει πολύ. Οι δυσκολίες κατά την ανάγνωση που εμφανίζουν αρκετοί μαθητές ενδεχομένως να συνοδεύονται από άλλα προβλήματα, όπως η έλλειψη ενδιαφέροντος για τα μαθήματά τους. Σε αυτό, βέβαια, σημαντικό ρόλο παίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ακολουθούν τα σχολεία. Στα αγόρια, π.χ., δεν αρέσουν τόσο τα φιλολογικά μαθήματα σε σχέση με τα κορίτσια. Αν όμως στραφούμε προς θέματα που προσελκύουν το ενδιαφέρον τους, π.χ. πώς να κατασκευάσετε μια μηχανή ή οι βασικές αρχές του ποδοσφαίρου, τότε η ανάγνωση δεν θα τους ήταν αγγαρεία. Αντίθετα, αν τα κορίτσια διδάσκονταν για τη φυσική του κραγιόν, τότε είμαι σίγουρος ότι το ενδιαφέρον τους θα χτυπούσε κόκκινο» υπογραμμίζει. «Ενα επιπλέον σημαντικό στοιχείο που είδαμε να βοηθά τις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών είναι η αισιοδοξία και τα θετικά συναισθήματα. Αρα οι δάσκαλοι δεν πρέπει να διδάσκουν προκαλώντας άγχος στα παιδιά. Ακόμη, οφείλουν να ενσωματώσουν το γνωστό (πραγματικός κόσμος) στο άγνωστο (νέες γνώσεις) με θετικό τρόπο ώστε τα παιδιά να μπορούν να συνδυάσουν τα νέα δεδομένα με κάτι που ήδη γνωρίζουν και να το μάθουν».
Πηγη : ΒΗΜΑ 27/11/11
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου