Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- Νοεμβρίου 2011(17)
- Οκτωβρίου 2011(14)
- Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία.
Σημαντικά στοιχεία προέκυψαν από την Πανελλήνια έρευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία, του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής.
ΚΥΡΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ
Ικανοποίηση από το σχολείο
• Δύο στους 3 εφήβους απαντούν ότι τους αρέσει το σχολείο, υψηλότερο ποσοστό κοριτσιών από ό,τι
αγοριών και μικρότερων μαθητών από ό,τι μεγαλύτερων. Από το 1998 και μετά, μειώνεται σημαντικά το ποσοστό των μαθητών που τους αρέσει το σχολείο.
• Λιγότεροι από τους μισούς μαθητές πιστεύουν ότι το σχολείο τους είναι ένα ωραίο μέρος για να βρίσκεται κανείς, ενώ ένας στους 5 μαθητές δεν νιώθει ασφαλής στο σχολείο.
• Τρεις στους 5 μαθητές νιώθουν ικανοποιημένοι από τη σχέση τους με τους συμμαθητές τους, με το ποσοστό αυτό ωστόσο, να μειώνεται σημαντικά από το 2002 και μετά.
• Μόλις οι μισοί μαθητές νιώθουν ικανοποιημένοι από τις σχέσεις τους με τους καθηγητές τους, ενώ μόνο 1 στους τρεις 15χρονους αναφέρει κάτι τέτοιο.
• Ο βαθμός ικανοποίησης από το σχολείο συνδέεται θετικά με το ενδιαφέρον των γονιών για τα σχολικά ζητήματα και αρνητικά με το κάπνισμα, την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και τη χρήση
κάνναβης.
Πίεση από το σχολείο και προσδοκίες για το μέλλον
• Ένας στους τέσσερις 11χρονους και 1 στους δύο 13χρονους και 15χρονους αισθάνονται αρκετά ή πολύ
πιεσμένοι από το σχολείο. Η πίεση από το σχολείο συνδέεται με την εμφάνιση ψυχοσωματικών συμπτωμάτων.
• Οι έφηβοι κάνουν απογευματινά μαθήματα (ιδιαίτερα ή στο φροντιστήριο) κατά μέσο όρο 9 ώρες την
εβδομάδα. Το 2010 αυξάνονται οι ώρες που οι έφηβοι αναφέρουν ότι κάνουν ιδιαίτερα ή φροντιστήριο για τα μαθήματα του σχολείου.
• Εννιά στα 10 κορίτσια και 7 στα 10 αγόρια αναφέρουν ότι αμέσως μετά το σχολείο θα ήθελαν να σπουδάσουν. Από τους υπόλοιπους εφήβους, οι περισσότεροι, κυρίως αγόρια, απαντούν πως θα ήθελαν να εργαστούν ή να παντρευτούν και να κάνουν οικογένεια.
• Περισσότεροι από τους μισούς 15χρονους αναφέρουν ότι τον τελευταίο μήνα απουσίασαν δικαιολόγητα από το σχολείο για τουλάχιστον μία ημέρα.
ΠΗΓΗ http://www.esos.gr/δημοσια-εκπαιδευση/δευτεροβάθμια/item/download/1173_f2a18d649e9b1f67f7a055fa627b9991.html
ΚΥΡΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ
Ικανοποίηση από το σχολείο
• Δύο στους 3 εφήβους απαντούν ότι τους αρέσει το σχολείο, υψηλότερο ποσοστό κοριτσιών από ό,τι
αγοριών και μικρότερων μαθητών από ό,τι μεγαλύτερων. Από το 1998 και μετά, μειώνεται σημαντικά το ποσοστό των μαθητών που τους αρέσει το σχολείο.
• Λιγότεροι από τους μισούς μαθητές πιστεύουν ότι το σχολείο τους είναι ένα ωραίο μέρος για να βρίσκεται κανείς, ενώ ένας στους 5 μαθητές δεν νιώθει ασφαλής στο σχολείο.
• Τρεις στους 5 μαθητές νιώθουν ικανοποιημένοι από τη σχέση τους με τους συμμαθητές τους, με το ποσοστό αυτό ωστόσο, να μειώνεται σημαντικά από το 2002 και μετά.
• Μόλις οι μισοί μαθητές νιώθουν ικανοποιημένοι από τις σχέσεις τους με τους καθηγητές τους, ενώ μόνο 1 στους τρεις 15χρονους αναφέρει κάτι τέτοιο.
• Ο βαθμός ικανοποίησης από το σχολείο συνδέεται θετικά με το ενδιαφέρον των γονιών για τα σχολικά ζητήματα και αρνητικά με το κάπνισμα, την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και τη χρήση
κάνναβης.
Πίεση από το σχολείο και προσδοκίες για το μέλλον
• Ένας στους τέσσερις 11χρονους και 1 στους δύο 13χρονους και 15χρονους αισθάνονται αρκετά ή πολύ
πιεσμένοι από το σχολείο. Η πίεση από το σχολείο συνδέεται με την εμφάνιση ψυχοσωματικών συμπτωμάτων.
• Οι έφηβοι κάνουν απογευματινά μαθήματα (ιδιαίτερα ή στο φροντιστήριο) κατά μέσο όρο 9 ώρες την
εβδομάδα. Το 2010 αυξάνονται οι ώρες που οι έφηβοι αναφέρουν ότι κάνουν ιδιαίτερα ή φροντιστήριο για τα μαθήματα του σχολείου.
• Εννιά στα 10 κορίτσια και 7 στα 10 αγόρια αναφέρουν ότι αμέσως μετά το σχολείο θα ήθελαν να σπουδάσουν. Από τους υπόλοιπους εφήβους, οι περισσότεροι, κυρίως αγόρια, απαντούν πως θα ήθελαν να εργαστούν ή να παντρευτούν και να κάνουν οικογένεια.
• Περισσότεροι από τους μισούς 15χρονους αναφέρουν ότι τον τελευταίο μήνα απουσίασαν δικαιολόγητα από το σχολείο για τουλάχιστον μία ημέρα.
ΠΗΓΗ http://www.esos.gr/δημοσια-εκπαιδευση/δευτεροβάθμια/item/download/1173_f2a18d649e9b1f67f7a055fa627b9991.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου