Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Δεκεμβρίου
(16)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- Δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα που μπορούν να μας μεταμ...
- 2η Κατανομή στους ΟΤΑ της ΣΑΤΑ έτους 2011 για την ...
- Η άλλη άποψη 'Οι νέες τεχνολογίες στα σχολεία δεν ...
- Οι πενθήμερες εκδρομές γίνονται επταήμερες...
- Με κουπόνια θα τρώνε οι άποροι μαθητές Σε τριακόσ...
- Οι όροι και η προϋποθέσεις για τις μονοήμερες και ...
- Εντονο στρες από το Δημοτικό Πανελλήνια έρευνα λέ...
- Χωρίς θέρμανση τα σχολεία
- Ερευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφ...
- Η προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων στα ίντε...
- Οι γονείς θα ενημερώνονται για την επιβολή προστίμ...
- Δεν επιτρέπεται πλέον η επίδοση εγγράφων σε ανηλίκ...
- Οι έξι οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τα σχολεία γι...
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε Μαθητές, Φοιτητές, Γονε...
- Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείο...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής προγραμμάτων σχολικών...
- Νοεμβρίου 2011(17)
- Οκτωβρίου 2011(14)
- Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
-
Δεκεμβρίου 2011(16)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011
Επιστημονική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
«Δια…Γνώσεις μια συνάντηση γονέων, δασκάλων και οικογενειακών θεραπευτών»
3- 4 Δεκεμβρίου 2011
Παιδαγωγική Σχολή Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Αναλυτικά :
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011
10:00 - 11:30
• Kαλωσόρισμα από την Πρόεδρο της Συστημικής Εταιρείας Β.Ελλάδος κ. Κ. Πατρίκου
• Χρόνος και αντιλήψεις (βίντεο), Φανή Τριανταφύλλου, Ευφροσύνη Μουρελή.
Δυναμικές των σχέσεων στο σχολείο.
• Η κοινωνική μορφολογία της μαθητικής αντίστασης, Γιάννης Πεχτελίδης.
• «Η φυλακή της Αριστείας», Εκπαιδευτική θεατρική δράση, Μαθητές, φοιτητές Τ. Θεάτρου ΑΠΘ.
Σχεδιασμός/συντονισμός: Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
11:30 – 12:00 Διάλειμμα
12:00 – 14:00 Διαγνώσεις
• "Συγκατασκευάζοντας γνωματεύσεις: πραγματικότητες και προβληματισμοί". Αλεξάνδρα Τσουκάτου, Άρης Καρούδης, Φανή Κοσκερίδου.
• Η Διάσπαση Προσοχής, η Υπερκινητικότητα κι ο μύθος της Νευροαναπτυξιακής Διαταραχής: Μια κριτική θεώρηση. Δημήτρης Φιλοκώστας.
• «ΚΕΔΔΥ Σάμου: Σκέψεις και προβληματισμοί», Ελπίδα Μαρκοπούλου.
• «Ιατρικοποίηση της καθημερινότητας και αφωνία του πολίτη» , Δημήτρης Κιοσές.
14:00 – 15:30 Διάλειμμα
15:30 – 17:30 Ένας εν δυνάμει μεταμορφωτικός διάλογος : «Η μαθήτρια που δεν καταλαβαίνει», Ευφροσύνη Μουρελή.
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
10:00 – 11:30 Αντιμετώπιση Προβληματικών Καταστάσεων στο Σχολείο:
... από τους οικογενειακούς θεραπευτές
• Αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Ένα παράδειγμα από την πράξη, Βιργινία Ιωαννίδου.
• Όταν αλλάζουν οι περι-γραφές, Δημήτρης Μπάσογλου.
• Επιστροφή στο σχολείο χωρίς διάγνωση: Ένα αντιπαράδειγμα.
Βιολέτα Καφταντζή, Μαρία Βαϊράμη, Γενοβέφα Βασιλειάδου.
11:30 – 12:00 Διάλειμμα
12:00 – 13:30 Αντιμετώπιση Προβληματικών Καταστάσεων στο Σχολείο:
... από τους εκπαιδευτικούς
• Διάγνωση και ένταξη. Εμπειρία από τμήμα ένταξης. Δημήτρης Μάνος.
• Το κορίτσι που έπεφτε: η μετατόπιση από τα πρόσωπα στη δράση και από τις σχέσεις στην εργασία, Χρυσούλα Αλεξανδρή.
• Ο κύκλος της βίας και της απομόνωσης, Ελένη Σπανοπούλου.
13:30 – 14:30 Διάλειμμα
14:30 – 16:00 Εργαστήρια :
• Δράσεις και αλληλεπιδράσεις Συστημάτων στο σχολικό πλαίσιο Μαρούλα Φορτοτήρα, Αναστασία Κυριακίδου.
• Η ψυχοδιαγνωστική ως διάδραση - Συνηγορία υπέρ μιας άλλης «διαγνωστικής». Τάσος Ζήσης
• «Περί τίνος πρόκειται;» Με αφορμή μία «διάγνωση» εμπειρίες συνεργασίας με παιδιά, εμπνευσμένες από τη συστημική θεωρία. Λαμπρινή Γρηγορίου.
• Διάγνωση ψύχωσης σε παιδί δημοτικού σχολείου. Μια μέρα πριν τον εγκλεισμό. Μία περίπτωση συστημικής θεραπείας,
Σταύρος Γκουγκουσκίδης.
16:00 – 16:30 Διάλειμμα.
16:30 – 18:30 Γενική Συζήτηση: θέματα και ιδέες που αναδύθηκαν στα εργαστήρια και στο σύνολο του διημέρου.
Συμμετέχοντες/ουσες
Χρυσούλα Αλεξανδρή
Δασκάλα
Άβρα Αυδή
Εκπαιδευτικός
Μαρία Βαϊράμη Ψυχολόγος – Παιδαγωγός Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης, Ψ.Ν.Θ
Γενοβέφα Βασιλειάδου Εργοθεραπεύτρια Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης, Ψ.Ν.Θ
Σταύρος Γκουγκουσκίδης Ψυχολόγος, Υπεύθυνος Κέντρου Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης
Λαμπρινή Γρηγορίου Ψυχολόγος Α.Π.Θ, Συστημική θεραπεύτρια παιδιών & ενηλίκων, Σύμβουλος Μάθησης
Τάσος Ζήσης Ψυχολόγος , Συστημικός Θεραπευτής, Υπεύθυνος Συστημικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης
Βιργινία Ιωαννίδου Ψυχολόγος,Ψυχοθεραπεύτρια, Συστημική Επόπτρια και Εκπαιδεύτρια.
Άρης Καρούδης Ψυχίατρος, εκπαιδευόμενος στην Οικογενειακή Θεραπεία. Κ.Ψ.Υ Δυτικού Τομέα
Βιολέτα Καφτατζή Ψυχίατρος - Ψυχοθεραπεύτρια, Διευθύντρια του Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης,Ψ.Ν.Θ
Δημήτρης Κιοσές
Ψυχίατρος, Ψ.Ν.Θ
Φανή Κοσκερίδου Θεραπεύτρια ΑΜΕΑ-Λογοπεδικός, Οικογενειακή Θεραπεύτρια. Κ.Ψ.Υ Δυτικού Τομέα.
3- 4 Δεκεμβρίου 2011
Παιδαγωγική Σχολή Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Αναλυτικά :
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011
10:00 - 11:30
• Kαλωσόρισμα από την Πρόεδρο της Συστημικής Εταιρείας Β.Ελλάδος κ. Κ. Πατρίκου
• Χρόνος και αντιλήψεις (βίντεο), Φανή Τριανταφύλλου, Ευφροσύνη Μουρελή.
Δυναμικές των σχέσεων στο σχολείο.
• Η κοινωνική μορφολογία της μαθητικής αντίστασης, Γιάννης Πεχτελίδης.
• «Η φυλακή της Αριστείας», Εκπαιδευτική θεατρική δράση, Μαθητές, φοιτητές Τ. Θεάτρου ΑΠΘ.
Σχεδιασμός/συντονισμός: Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
11:30 – 12:00 Διάλειμμα
12:00 – 14:00 Διαγνώσεις
• "Συγκατασκευάζοντας γνωματεύσεις: πραγματικότητες και προβληματισμοί". Αλεξάνδρα Τσουκάτου, Άρης Καρούδης, Φανή Κοσκερίδου.
• Η Διάσπαση Προσοχής, η Υπερκινητικότητα κι ο μύθος της Νευροαναπτυξιακής Διαταραχής: Μια κριτική θεώρηση. Δημήτρης Φιλοκώστας.
• «ΚΕΔΔΥ Σάμου: Σκέψεις και προβληματισμοί», Ελπίδα Μαρκοπούλου.
• «Ιατρικοποίηση της καθημερινότητας και αφωνία του πολίτη» , Δημήτρης Κιοσές.
14:00 – 15:30 Διάλειμμα
15:30 – 17:30 Ένας εν δυνάμει μεταμορφωτικός διάλογος : «Η μαθήτρια που δεν καταλαβαίνει», Ευφροσύνη Μουρελή.
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
10:00 – 11:30 Αντιμετώπιση Προβληματικών Καταστάσεων στο Σχολείο:
... από τους οικογενειακούς θεραπευτές
• Αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Ένα παράδειγμα από την πράξη, Βιργινία Ιωαννίδου.
• Όταν αλλάζουν οι περι-γραφές, Δημήτρης Μπάσογλου.
• Επιστροφή στο σχολείο χωρίς διάγνωση: Ένα αντιπαράδειγμα.
Βιολέτα Καφταντζή, Μαρία Βαϊράμη, Γενοβέφα Βασιλειάδου.
11:30 – 12:00 Διάλειμμα
12:00 – 13:30 Αντιμετώπιση Προβληματικών Καταστάσεων στο Σχολείο:
... από τους εκπαιδευτικούς
• Διάγνωση και ένταξη. Εμπειρία από τμήμα ένταξης. Δημήτρης Μάνος.
• Το κορίτσι που έπεφτε: η μετατόπιση από τα πρόσωπα στη δράση και από τις σχέσεις στην εργασία, Χρυσούλα Αλεξανδρή.
• Ο κύκλος της βίας και της απομόνωσης, Ελένη Σπανοπούλου.
13:30 – 14:30 Διάλειμμα
14:30 – 16:00 Εργαστήρια :
• Δράσεις και αλληλεπιδράσεις Συστημάτων στο σχολικό πλαίσιο Μαρούλα Φορτοτήρα, Αναστασία Κυριακίδου.
• Η ψυχοδιαγνωστική ως διάδραση - Συνηγορία υπέρ μιας άλλης «διαγνωστικής». Τάσος Ζήσης
• «Περί τίνος πρόκειται;» Με αφορμή μία «διάγνωση» εμπειρίες συνεργασίας με παιδιά, εμπνευσμένες από τη συστημική θεωρία. Λαμπρινή Γρηγορίου.
• Διάγνωση ψύχωσης σε παιδί δημοτικού σχολείου. Μια μέρα πριν τον εγκλεισμό. Μία περίπτωση συστημικής θεραπείας,
Σταύρος Γκουγκουσκίδης.
16:00 – 16:30 Διάλειμμα.
16:30 – 18:30 Γενική Συζήτηση: θέματα και ιδέες που αναδύθηκαν στα εργαστήρια και στο σύνολο του διημέρου.
Συμμετέχοντες/ουσες
Χρυσούλα Αλεξανδρή
Δασκάλα
Άβρα Αυδή
Εκπαιδευτικός
Μαρία Βαϊράμη Ψυχολόγος – Παιδαγωγός Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης, Ψ.Ν.Θ
Γενοβέφα Βασιλειάδου Εργοθεραπεύτρια Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης, Ψ.Ν.Θ
Σταύρος Γκουγκουσκίδης Ψυχολόγος, Υπεύθυνος Κέντρου Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης
Λαμπρινή Γρηγορίου Ψυχολόγος Α.Π.Θ, Συστημική θεραπεύτρια παιδιών & ενηλίκων, Σύμβουλος Μάθησης
Τάσος Ζήσης Ψυχολόγος , Συστημικός Θεραπευτής, Υπεύθυνος Συστημικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης
Βιργινία Ιωαννίδου Ψυχολόγος,Ψυχοθεραπεύτρια, Συστημική Επόπτρια και Εκπαιδεύτρια.
Άρης Καρούδης Ψυχίατρος, εκπαιδευόμενος στην Οικογενειακή Θεραπεία. Κ.Ψ.Υ Δυτικού Τομέα
Βιολέτα Καφτατζή Ψυχίατρος - Ψυχοθεραπεύτρια, Διευθύντρια του Κ.Ψ.Υ. Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης,Ψ.Ν.Θ
Δημήτρης Κιοσές
Ψυχίατρος, Ψ.Ν.Θ
Φανή Κοσκερίδου Θεραπεύτρια ΑΜΕΑ-Λογοπεδικός, Οικογενειακή Θεραπεύτρια. Κ.Ψ.Υ Δυτικού Τομέα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου