Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(13)
- Την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων...
- Σημεία συνέντευξης τις Υπουργού Παιδείας, στο ραδι...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με ...
- Σχετικά με δημοσιεύματα για αναστολή λειτουργίας τ...
- Σχετικά με φήμες για τη διαδικασία εκτύπωσης και δ...
- Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .......
- Δήλωση της Υφυπουργού σχετικά με τη διανομή των σχ...
- Η ελληνική παιδεία από την αρχαιότητα .....
- Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μαθημάτων ( σε ψηφιακή μο...
- Σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων και δήλ...
- Με φωτοτυπίες και cd, αντί για βιβλία, θα ξεκινήσε...
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
- Δεκεμβρίου 2011(16)
- Νοεμβρίου 2011(17)
- Οκτωβρίου 2011(14)
-
Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων...
- Σημεία συνέντευξης τις Υπουργού Παιδείας, στο ραδι...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με ...
- Σχετικά με δημοσιεύματα για αναστολή λειτουργίας τ...
- Σχετικά με φήμες για τη διαδικασία εκτύπωσης και δ...
- Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .......
- Δήλωση της Υφυπουργού σχετικά με τη διανομή των σχ...
- Η ελληνική παιδεία από την αρχαιότητα .....
- Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μαθημάτων ( σε ψηφιακή μο...
- Σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων και δήλ...
- Με φωτοτυπίες και cd, αντί για βιβλία, θα ξεκινήσε...
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
37480
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011
Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του Flash
<Οι Διευθυντές των σχολείων έχουν ευθύνη απέναντι στη δημόσια περιουσία και οφείλουν να λειτουργούν σύννομα. Οι Διευθυντές οφείλουν αμέσως να ειδοποιούν τις αρχές γιατί οι καταλήψεις ενέχουν κινδύνους. >
Για τους βανδαλισμούς σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη:
<Το θέμα που προέκυψε σε σχολείο της Κομοτηνής είναι η αφορμή όχι η αιτία, και δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε τέτοια γεγονότα. Είναι όμως η πρώτη φορά που έχουν τέτοια έκταση. Η αρχική εκτίμηση για τις ζημιές ανέρχεται στις 100.000 ευρώ.
Βλέπει κάποιος αυτή την εικόνα ενός κατεστραμμένου σχολείου -κομπιούτερ πεταμένα, έπιπλα σπασμένα, τοίχοι γραμμένοι παντού- και για όλα αυτά να μην υπάρχει απόδοση ευθυνών. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια μικρή πόλη όπου άμεσα ειδοποιούνται η Αστυνομία και όλες οι Αρχές, η Διευθύντρια είναι εκεί, αλλά δεν συλλαμβάνεται κανείς και δεν υπάρχει καμία απόδοση ευθυνών. Αυτό είναι ένα μείζον θέμα.
Φέτος είναι μια ιδιαίτερη χρονιά με πολλά σχολεία να έχουν ζητήματα και θα περίμενε κανείς για αυτό να υπάρχει ένα κύμα καταλήψεων. Δεν είναι όμως έτσι. Είναι ο τρίτος Οκτώβριος που βρίσκομαι σε αυτό το Υπουργείο. Κάθε χρόνο από αρχές Οκτωβρίου έχουμε ένα κύμα καταλήψεων: παιδιά 13, 14, 16 ετών που αποφασίζουν να κλείσει η πόρτα του σχολείου και σταματάει η εκπαιδευτική διαδικασία. Υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις και συγκεκριμένα σχολεία που κάνουν καταλήψεις. Πέρυσι στέλνονταν ακόμα και sms που παρακινούσαν για καταλήψεις.
Κανείς δεν μπορεί να αποφασίζει μόνος του για την κατάληψη του σχολείου και δεν μπορεί η κατάληψη να είναι μία πράξη που δεν έχει επιπτώσεις. Για αυτό στην αρχή της χρονιάς είχαμε στείλει σε όλα τα σχολεία μία εγκύκλιο όπου ενημερώναμε ότι τα σχολικά συμβούλια και οι σχολικές επιτροπές - στα οποία συμμετέχουν γονείς, εκπαιδευτικοί και εκπρόσωπος των μαθητών- οφείλουν να συνεδριάσουν και όταν υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο να αποφασίσουν πώς θα τα διεκδικήσουν ή πως θα τα επιλύσουν. Αυτά είναι τα όργανα του σχολείου που μπορούν να πάρουν αποφάσεις. Αυτό είναι η στοιχειώδης λειτουργία ενός δημοκρατικού σχολείου, το οποίο διδάσκει ήθος και συμπεριφορά στους μαθητές που είναι αυριανοί πολίτες.
Οι Διευθυντές των σχολείων έχουν ευθύνη απέναντι στη δημόσια περιουσία και οφείλουν να λειτουργούν σύννομα. Οι Διευθυντές οφείλουν αμέσως να ειδοποιούν τις αρχές γιατί οι καταλήψεις ενέχουν κινδύνους. >
ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011
Για τους βανδαλισμούς σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη:
<Το θέμα που προέκυψε σε σχολείο της Κομοτηνής είναι η αφορμή όχι η αιτία, και δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε τέτοια γεγονότα. Είναι όμως η πρώτη φορά που έχουν τέτοια έκταση. Η αρχική εκτίμηση για τις ζημιές ανέρχεται στις 100.000 ευρώ.
Βλέπει κάποιος αυτή την εικόνα ενός κατεστραμμένου σχολείου -κομπιούτερ πεταμένα, έπιπλα σπασμένα, τοίχοι γραμμένοι παντού- και για όλα αυτά να μην υπάρχει απόδοση ευθυνών. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια μικρή πόλη όπου άμεσα ειδοποιούνται η Αστυνομία και όλες οι Αρχές, η Διευθύντρια είναι εκεί, αλλά δεν συλλαμβάνεται κανείς και δεν υπάρχει καμία απόδοση ευθυνών. Αυτό είναι ένα μείζον θέμα.
Φέτος είναι μια ιδιαίτερη χρονιά με πολλά σχολεία να έχουν ζητήματα και θα περίμενε κανείς για αυτό να υπάρχει ένα κύμα καταλήψεων. Δεν είναι όμως έτσι. Είναι ο τρίτος Οκτώβριος που βρίσκομαι σε αυτό το Υπουργείο. Κάθε χρόνο από αρχές Οκτωβρίου έχουμε ένα κύμα καταλήψεων: παιδιά 13, 14, 16 ετών που αποφασίζουν να κλείσει η πόρτα του σχολείου και σταματάει η εκπαιδευτική διαδικασία. Υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις και συγκεκριμένα σχολεία που κάνουν καταλήψεις. Πέρυσι στέλνονταν ακόμα και sms που παρακινούσαν για καταλήψεις.
Κανείς δεν μπορεί να αποφασίζει μόνος του για την κατάληψη του σχολείου και δεν μπορεί η κατάληψη να είναι μία πράξη που δεν έχει επιπτώσεις. Για αυτό στην αρχή της χρονιάς είχαμε στείλει σε όλα τα σχολεία μία εγκύκλιο όπου ενημερώναμε ότι τα σχολικά συμβούλια και οι σχολικές επιτροπές - στα οποία συμμετέχουν γονείς, εκπαιδευτικοί και εκπρόσωπος των μαθητών- οφείλουν να συνεδριάσουν και όταν υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο να αποφασίσουν πώς θα τα διεκδικήσουν ή πως θα τα επιλύσουν. Αυτά είναι τα όργανα του σχολείου που μπορούν να πάρουν αποφάσεις. Αυτό είναι η στοιχειώδης λειτουργία ενός δημοκρατικού σχολείου, το οποίο διδάσκει ήθος και συμπεριφορά στους μαθητές που είναι αυριανοί πολίτες.
Οι Διευθυντές των σχολείων έχουν ευθύνη απέναντι στη δημόσια περιουσία και οφείλουν να λειτουργούν σύννομα. Οι Διευθυντές οφείλουν αμέσως να ειδοποιούν τις αρχές γιατί οι καταλήψεις ενέχουν κινδύνους. >
ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου