Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(13)
- Την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων...
- Σημεία συνέντευξης τις Υπουργού Παιδείας, στο ραδι...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με ...
- Σχετικά με δημοσιεύματα για αναστολή λειτουργίας τ...
- Σχετικά με φήμες για τη διαδικασία εκτύπωσης και δ...
- Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .......
- Δήλωση της Υφυπουργού σχετικά με τη διανομή των σχ...
- Η ελληνική παιδεία από την αρχαιότητα .....
- Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μαθημάτων ( σε ψηφιακή μο...
- Σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων και δήλ...
- Με φωτοτυπίες και cd, αντί για βιβλία, θα ξεκινήσε...
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
- Δεκεμβρίου 2011(16)
- Νοεμβρίου 2011(17)
- Οκτωβρίου 2011(14)
-
Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων...
- Σημεία συνέντευξης τις Υπουργού Παιδείας, στο ραδι...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του ...
- Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με ...
- Σχετικά με δημοσιεύματα για αναστολή λειτουργίας τ...
- Σχετικά με φήμες για τη διαδικασία εκτύπωσης και δ...
- Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .......
- Δήλωση της Υφυπουργού σχετικά με τη διανομή των σχ...
- Η ελληνική παιδεία από την αρχαιότητα .....
- Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μαθημάτων ( σε ψηφιακή μο...
- Σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων και δήλ...
- Με φωτοτυπίες και cd, αντί για βιβλία, θα ξεκινήσε...
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
37481
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011
Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του Flash
Για τις καταλήψεις σε δημόσιους χώρους:
<Η κατάληψη δημόσιων χώρων δεν αποτελεί δικαίωμα κανενός. Δικαίωμα είναι η απεργία και οι συνδικαλιστικοί αγώνες. Η κατάληψη ενός δημόσιου χώρου είναι μια ακραία μορφή συνδικαλιστικής έκφρασης. Πλέον όμως γίνεται απόλυτη κατάχρηση, όπως για παράδειγμα γίνεται από την ΑΔΕΔΥ σήμερα που καταλαμβάνει Υπουργεία.
Αυτή την αντίληψη την βλέπουμε εμπεδωμένη και στα σχολεία και στα Πανεπιστήμια. Μπορεί ο καθένας ανά πάσα στιγμή να πει «ας κάνουμε μία κατάληψη» και επειδή αυτό γίνεται επί δεκαετίες δυστυχώς, φτάσαμε να αναπαράγεται αυτή η κουλτούρα της έλλειψης σεβασμού του δημόσιου χώρου. Το ίδιο συμβαίνει και στα σχολεία όπου και εκεί δημιουργείται η αίσθηση ότι αφού είναι δημόσιοι χώροι μπορούμε να τα καταστρέψουμε ανά πάσα στιγμή.>
ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011
<Η κατάληψη δημόσιων χώρων δεν αποτελεί δικαίωμα κανενός. Δικαίωμα είναι η απεργία και οι συνδικαλιστικοί αγώνες. Η κατάληψη ενός δημόσιου χώρου είναι μια ακραία μορφή συνδικαλιστικής έκφρασης. Πλέον όμως γίνεται απόλυτη κατάχρηση, όπως για παράδειγμα γίνεται από την ΑΔΕΔΥ σήμερα που καταλαμβάνει Υπουργεία.
Αυτή την αντίληψη την βλέπουμε εμπεδωμένη και στα σχολεία και στα Πανεπιστήμια. Μπορεί ο καθένας ανά πάσα στιγμή να πει «ας κάνουμε μία κατάληψη» και επειδή αυτό γίνεται επί δεκαετίες δυστυχώς, φτάσαμε να αναπαράγεται αυτή η κουλτούρα της έλλειψης σεβασμού του δημόσιου χώρου. Το ίδιο συμβαίνει και στα σχολεία όπου και εκεί δημιουργείται η αίσθηση ότι αφού είναι δημόσιοι χώροι μπορούμε να τα καταστρέψουμε ανά πάσα στιγμή.>
ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου