Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!

Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!
Οδηγός για το αλκοόλ της ΕΝΕΑΠ

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
Οδηγοί συγχωνεύσεων των ΝΠΔΔ των Δήμων

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς
Επικαιροποιημένος οδηγός για το AIDS

Eφηβική Παχυσαρκία

Eφηβική Παχυσαρκία
Πρόληψη της εφηβικής παχυσαρκίας σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου

Το φαινόμενο BULLYING

Το φαινόμενο  BULLYING
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ BULLYING ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

Blog Archive

Blog Archive

Αναγνώστες

-

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Συνολικές προβολές σελ.

Flag Counter!

free counters
Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ e-μαθητές σε ρόλο ερευνητή - Συμμετοχή Γυμνάσιο Επανομής

Ρομποτάκια, ηλεκτρονικά παιχνίδια γνώσης, εικονικές επιχειρήσεις, ψηφιακά έντυπα για μαθητές με ειδικές ανάγκες και τρισδιάστατα μοντέλα πλημμύρισαν χθες τις αίθουσες του Νόησις.

Οι καινοτόμες εργασίες
Το θέμα των εργασιών που δουλεύτηκε τους προηγούμενους μήνες ήταν ελεύθερο και επιλέχθηκε από τους ίδιους τους μαθητές με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των καθηγητών πληροφορικής του σχολείου τους, για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και των δασκάλων τους για την πρωτοβάθμια. Αξιόλογες ήταν πολλές εργασίες, μεταξύ των οποίων το όχημα με φωτοκύτταρα του 2ου Γυμνασίου Λαγκαδά, το διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων και ευφυίας «Experiment Pursuit» του 1ου Πειραματικού Λυκείου, το παιχνίδι γνώσης «Φιδάκι» του Πειραματικού Γυμνασίου ΑΠΘ, η εκπαιδευτική κρεμάλα του 1ου ΕΠΑΛ Λαγκαδά, το e-portfolio του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, η εικονική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών πληροφορικής του ΕΠΑΛ Πολυγύρου και το τρισδιάστατο μοντέλο μιας τυπικής αρχαίας ελληνικής κατοικίας του Ελληνικού Κολεγίου Θεσσαλονίκης.
1. «Βλέπω», από το 19ο γυμνάσιο Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για την κατασκευή δύο ρομπότ, τα οποία ειδοποιούν έναν τυφλό αν υπάρχουν εμπόδια στον δρόμο. Τα ρομποτάκια έφτιαξαν οι μαθητές Εμ. Γρηγοριάδης, Ελ. Δρεστηλιάρη, Γ. Δρίλλιας, Π. Κεραμιδάς, Γ. Νασόπουλος, Γ. Παπαγεωργίου, Κ. Πινακίδης, Ελ. Πραμμάτια και Δ. Τζουμάκη με υπεύθυνους καθηγητές τους Ν. Τσορμπατζόγλου και Χ. Παμπουκίδη.
2. Ηλεκτρονικό βιβλίο για το μάθημα «Προγραμματιστικά εργαλεία στο διαδίκτυο» από το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής β’ βαθμίδας. Το e-book για άτομα με ειδικές ανάγκες επεξεργάστηκαν οι μαθήτριες Δ. Ιωαννίδου, Αν. Νάσκου και Αν. Συμεωνίδου σε συνεργασία με τον καθηγητή Β. Κουτκούδη. Όπως ανέφεραν οι μαθήτριες, μέσα από το δικό τους βιβλίο κατάφεραν να μάθουν όσα δεν θα μπορούσαν από το σχολικό, το οποίο απευθύνεται στους υπόλοιπους μαθητές.
3. «RoboProgramming». Μαθήματα προγραμματισμού γυμνασίου με τη χρήση του Robot Nxt Mindstrorm από το Γυμνάσιο Επανομής. Τα ρομποτάκια, που τους βοηθούν στα μαθήματα, έφτιαξαν οι μαθητές Δ. Ρότζιου, Αρ. Χριστοφορίδης, Αλ. Σαράφης και Λ. Τζέκος σε συνεργασία με τους καθηγητές Δ. Τσόπτσια και Σ. Γκαλένη.
4. Κατασκευή 3D μοντέλου στο μάθημα «Εφαρμογές πολυμέσων» από το ΕΠΑΛ Νέων Μουδανιών. Τις τρισδιάστατες εφαρμογές κτιρίων κατασκεύασαν οι μαθητές Π. Λάλλος, Αν. Εμμανουηλίδου, Σ. Στεφάνου, Τ. Τριανταφύλλου, Δ. Τσιγγελίδου, Αν. Ντέντια, Θ. Παπατσιφλικιώτης, Β. Κοκκινίδου και Αρ. Χότζα υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αρ. Βέλλιου.

Στη θέση των ερευνητών, όμως, αυτή τη φορά βρέθηκαν μαθητές, οι οποίοι ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους πάνω στις νέες τεχνολογίες.
Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες μαθητικές γιορτές. Στο τέταρτο διήμερο μαθητικό συνέδριο πληροφορικής, που ολοκληρώνεται σήμερα, λαμβάνουν μέρος 1.400 μαθητές, παρουσιάζοντας 150 εργασίες, τις οποίες θα ζήλευαν ακόμη και μεγαλύτεροι. Συνολικά στις προσυνεδριακές φάσεις συμμετείχαν περίπου 4.000 μαθητές και 250 εκπαιδευτικοί με 350 εργασίες από σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας. Το συνέδριο αποτελεί πρωτοβουλία της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και των σχολικών σύμβουλων πληροφορικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας Νόησις και το Σωματείο «Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης».
«Η φετινή συμμετοχή των μαθητών ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Βλέπουμε στην πράξη πως χαίρονται να συμμετέχουν σε δράσεις που ενισχύουν την ερευνητική μάθηση. Ουσιαστικά, είναι η αισιόδοξη πλευρά της εκπαίδευσης», σημείωσε ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρτσιώτης, προσθέτοντας πως «τα παιδιά βρίσκουν στο διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες εργαλεία με τα οποία μπορούν να διορθώσουν τις ατέλειες της εκπαίδευσης». Μάλιστα, χαρακτήρισε σημαντική τη διοργάνωση του συνεδρίου σε μια εποχή δύσκολη οικονομικά, γι’ αυτό και ευχαρίστησε τον δήμο Θέρμης για τη στήριξή του.
Στους βασικούς σκοπούς του συνεδρίου συμπεριλαμβάνονται η ενθάρρυνση των μαθητών, ώστε να ασχοληθούν με μία εργασία με επιστημονική προσέγγιση, η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε συνέδρια, η ανάπτυξη της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και η βιωματική εφαρμογή των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην πράξη.

Πηγη Δημοσ.Συγκ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Της Φιλομήλας Δημολαΐδου : 09/05/2012

0 σχόλια: