Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!

Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!
Οδηγός για το αλκοόλ της ΕΝΕΑΠ

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
Οδηγοί συγχωνεύσεων των ΝΠΔΔ των Δήμων

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς
Επικαιροποιημένος οδηγός για το AIDS

Eφηβική Παχυσαρκία

Eφηβική Παχυσαρκία
Πρόληψη της εφηβικής παχυσαρκίας σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου

Το φαινόμενο BULLYING

Το φαινόμενο  BULLYING
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ BULLYING ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

Blog Archive

Blog Archive

Αναγνώστες

-

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Συνολικές προβολές σελ.

Flag Counter!

free counters
Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Προεδρικό Διάταγμα που αφορά τα διδακτέα αντικείμενα μαθημάτων, τις γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις, τον τρόπος εξέτασης ξένων γλωσσών, την αξιολόγηση μεταγραφέντων, την αξιολόγηση κατ’ ιδίαν διδαχθέντων μαθητών και τα Μαθήματα που διδάσκονται στα Γυμνάσια που εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών , εξέδωσε το υπουργείο Παδείας.

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 47
Αξιολόγηση των μαθητών των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων των Γυ−
μνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προ−
γράμματος Σπουδών.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της περίπτωσης ε) της παραγράφου
11 του άρθρου 5 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) «Δομή και
λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ−
παίδευσης και άλλες διατάξεις».
2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας
για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυ−
ρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).
3. Την υπ’ αριθμ. 97911/Γ1/31−08−2011 υπουργική από−
φαση (Β΄ 2121) με θέμα: «Ορισμός των σχολικών μονά−
δων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
για την Πιλοτική Εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων
Σπουδών».
4. Την υπ’ αριθμ. 27528/ΣΤ5/15−03−2012 (ΦΕΚ Β΄ 763)
κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με θέμα:
«Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας, Δια
Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Παρασκευή Χριστο−
φιλοπούλου».
5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος
διατάγματος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του
κρατικού προϋπολογισμού για το τρέχον και τα επόμενα
οικονομικά έτη.
6. Την υπ’ αριθμ. 66/2012 γνωμοδότηση του Συμβου−
λίου Επικρατείας, μετά από πρόταση της Υφυπουργού
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Άρθρο 1
Μαθήματα που διδάσκονται στα Γυμνάσια που
εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών
1. Τα μαθήματα που διδάσκονται στα Γυμνάσια που
εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών
κατατάσσονται σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα
Α΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Νεοελληνική Γλώσσα
και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία, Νεοελληνική Λο−
γοτεχνία), β) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
(Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα
από Μετάφραση), γ) Μαθηματικά, δ) Φυσική, ε) Χημεία,
στ) Βιολογία, ζ) Γεωγραφία, η) Ιστορία, θ) Θρησκευτικά,
ι) Αγγλικά και ια) Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Η δεύτερη ομά−
δα (Ομάδα Β΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Τεχνολο−
γίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, β) Μουσική – Καλ−
λιτεχνικά, γ) Φυσική Αγωγή, δ) Τεχνολογία, ε) Οικιακή
Οικονομία, στ) Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Περιβάλ−
λον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Σ.Κ.Ζ.
– Π.Ε.Α.Α.), ζ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και η) Τοπική
Ιστορία και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σχολικός Επαγγελματικός
Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.).
Άρθρο 2
Διδακτέα αντικείμενα μαθημάτων
1. Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμ−
ματείας διακρίνεται στα εξής διδακτέα αντικείμενα –
κλάδους: α) Γλωσσική Διδασκαλία και β) Νεοελληνική
Λογοτεχνία.
2. Το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και
Γραμματείας διακρίνεται στα εξής διδακτέα αντικείμε−
να – κλάδους: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και β) Αρχαία
Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση.
3. Το μάθημα Μουσική – Καλλιτεχνικά διακρίνεται στα
εξής διδακτέα αντικείμενα – κλάδους: α) Μουσική και
β) Καλλιτεχνικά.
4. Κάθε διδακτέο αντικείμενο – κλάδος βαθμολογείται
χωριστά. O τελικός βαθμός για κάθε μάθημα με διδα−
κτέα αντικείμενα – κλάδους είναι ο μέσος όρος των
τελικών βαθμών των κλάδων του.
2769
2770 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)
Άρθρο 3
Γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις
Στα μαθήματα της Ομάδας Α΄, μετά τη λήξη της διδα−
σκαλίας των μαθημάτων, διεξάγονται γραπτές ανακε−
φαλαιωτικές εξετάσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στο
άρθρο 3 του π.δ. 409/94 (Α΄ 226).
Άρθρο 4
Εξετάσεις στα μαθήματα της Β΄ Ομάδας
1. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ δεν διεξάγονται γρα−
πτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις. Στα μαθήματα της
Ομάδας Β΄ ο βαθμός ετήσιας επίδοσης κάθε μαθητή
υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου
4 του π.δ. 409/94.
2. Σε περίπτωση που μαθητής απορρίπτεται σε ένα
ή περισσότερα από τα μαθήματα της Τεχνολογίας
ή της Οικιακής Οικονομίας ή της Σ.Κ.Ζ. – Π.Ε.Α.Α. ή
της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ή της Τοπικής
Ιστορίας και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σ.Ε.Π. της Ομάδας
Β΄, ο διδάσκων εκπαιδευτικός, μετά την έκδοση των
τελικών αποτελεσμάτων, ορίζει το θέμα της ατομικής
συνθετικής εργασίας, την οποία ο μαθητής υποβάλλει
προς αξιολόγηση στις παραπεμπτικές εξετάσεις του
Σεπτεμβρίου.
Άρθρο 5
Τρόπος εξέτασης ξένων γλωσσών
1. Στα μαθήματα της Αγγλικής και της Δεύτερης Ξένης
Γλώσσας οι εξετάσεις περιλαμβάνουν τις εξής ενότητες:
α) Κατανόηση γραπτού λόγου, β) Κατανόηση προφορι−
κού λόγου και γ) Παραγωγή γραπτού λόγου.
2. Τα θέματα των εξετάσεων είναι για όλες τις τάξεις
διαβαθμισμένης δυσκολίας.
3. Ο αριθμός των ερωτημάτων που υποβάλλονται
στους μαθητές και οι μονάδες βαθμολογίας, ανά ενό−
τητα, έχουν ως εξής:
α) Κατανόηση γραπτού λόγου, είκοσι ερωτήματα (20)
και οκτώ (8) μονάδες βαθμολόγησης.
β) Κατανόηση προφορικού λόγου, δεκαπέντε (15) ερω−
τήματα και τέσσερις (4) μονάδες βαθμολόγησης.
γ) Παραγωγή γραπτού λόγου, δύο έως και πέντε (2−5)
ερωτήματα και οκτώ (8) μονάδες βαθμολόγησης.
4. Ειδικότερα, για την Αγγλική Γλώσσα, τα θέματα
των εξετάσεων προόδου καθώς και των προαγωγικών
εξετάσεων στην Α΄ και Β΄ τάξη έχουν ως εξής:
α) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να διαβά−
σουν ένα ή περισσότερα αδίδακτα κείμενα συνολικής
έκτασης διακοσίων έως και διακοσίων πενήντα (200–250)
λέξεων και να απαντήσουν:
αα) σε πέντε (5) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και τα οποία
αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονάδες κατ’
ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
ββ) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και της γνώ−
σης της ορθής και κατάλληλης χρήσης της γλώσσας
στο πλαίσιο μιας πρότασης ή ενός κειμένου (γλωσσική
επίγνωση) και τα οποία αξιολογούνται με τρεις (3) βαθ−
μολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.3 = 3),
γγ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης με στόχο
τον έλεγχο της κατανόησης σύντομων κειμένων και
της γλωσσικής επίγνωσης και τα οποία αξιολογούνται
με τρεις (3) βαθμολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
(5 x 0.6 = 3),
β) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
προφορικού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να ακού−
σουν, δύο φορές αδίδακτα κείμενα, όπως αναγγελίες,
διαλόγους μεταξύ φίλων ή συνεργατών, τηλεφωνικά
μηνύματα, συνολικής διάρκειας έξι (6) λεπτών, από μη−
χάνημα, όπως ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κασετόφωνο,
ή από καθηγητή ο οποίος τα διαβάζει με φυσικότητα
και να απαντήσουν:
αα) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού λόγου
και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.2 = 2),
ββ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης που απο−
σκοπούν στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού
λόγου και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολο−
γικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
γ) Για την εξέταση στην ενότητα παραγωγής του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να:
αα) συμπληρώσουν τέσσερα ημιτελή σύντομα κείμενα
τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονά−
δες κατ’ ανώτατο όριο (4 x 0.5 = 2) και
ββ) να γράψουν ένα (1) σύντομο κείμενο αυθεντικού
λόγου, όπως ηλεκτρονικό μήνυμα σε φίλο ή γνωστό
ή κείμενο πληροφοριακού εντύπου ή αφίσας ή προ−
σωπικό ημερολόγιο, συνολικής έκτασης ογδόντα (80),
τουλάχιστον, λέξεων και το οποίο αξιολογείται με έξι
(6) βαθμολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
5. Ειδικότερα, για τη δεύτερη Ξένη Γλώσσα, τα θέματα
των εξετάσεων προόδου καθώς και των προαγωγικών
εξετάσεων στην Α΄ και Β΄ τάξη έχουν ως εξής:
α) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να διαβά−
σουν σύντομα αδίδακτα κείμενα συνολικής έκτασης έως
και εκατόν πενήντα (150) λέξεων και να απαντήσουν:
αα) σε πέντε (5) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και τα οποία
αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονάδες κατ’
ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
ββ) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκο−
πούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και
της γνώσης της ορθής και κατάλληλης χρήσης της
γλώσσας στο πλαίσιο μιας πρότασης ή ενός κειμένου
και τα οποία αξιολογούνται με τρεις (3) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.3 = 3),
γγ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης με στόχο
τον έλεγχο της κατανόησης σύντομων κειμένων και
της γλωσσικής επίγνωσης και τα οποία αξιολογούνται
με τρεις (3) βαθμολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
(5 x 0.6 = 3),
β) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
προφορικού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να ακού−
σουν, έως και τρεις φορές, αδίδακτα κείμενα με πε−
ριεχόμενο, μεταξύ άλλων, παρακλήσεις για να κάνει
κάποιος κάτι, καταφατικές ή αρνητικές δηλώσεις για
ένα ζήτημα, ερωτήσεις για διάφορες πληροφορίες και
παραγγελίες φαγητού, συνολικής διάρκειας πέντε (5)
λεπτών, από μηχάνημα, όπως ηλεκτρονικό υπολογιστή
ή κασετόφωνο, ή από καθηγητή ο οποίος τα διαβάζει
με φυσικότητα και να απαντήσουν:
αα) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού λόγου
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 2771
και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.2 = 2),
ββ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης που απο−
σκοπούν στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού
λόγου και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολο−
γικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
γ) Για την εξέταση στην ενότητα παραγωγής του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να:
αα) συμπληρώσουν πέντε (5) ημιτελή σύντομα κείμενα
τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονά−
δες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2) και
ββ) να γράψουν ένα (1) σύντομο κείμενο αυθεντικού
λόγου, όπως σημείωμα σε φίλο ή γνωστό ή συνταγή ή
ανακοίνωση, συνολικής έκτασης εξήντα (60), τουλάχι−
στον, λέξεων και το οποίο αξιολογείται με έξι (6) βαθ−
μολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
6. Ειδικότερα, για την Αγγλική Γλώσσα τα θέματα
των εξετάσεων προόδου καθώς και των απολυτήριων
εξετάσεων στη Γ΄ τάξη έχουν ως εξής:
α) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να διαβά−
σουν ένα ή περισσότερα αδίδακτα κείμενα συνολικής
έκτασης τριακοσίων πενήντα (350), περίπου, λέξεων και
να απαντήσουν:
αα) σε πέντε (5) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και τα οποία
αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονάδες κατ’
ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
ββ) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκο−
πούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και
της γνώσης της ορθής και κατάλληλης χρήσης της
γλώσσας στο πλαίσιο μιας πρότασης ή ενός κειμένου
και τα οποία αξιολογούνται με τρεις (3) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.3 = 3),
γγ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης με στόχο
τον έλεγχο της κατανόησης σύντομων κειμένων και
της γλωσσικής επίγνωσης και τα οποία αξιολογούνται
με τρεις (3) βαθμολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
(5 x 0.6 = 3),
β) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
προφορικού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να ακού−
σουν, δύο φορές, αδίδακτα κείμενα, όπως αφηγήσεις,
συζητήσεις μεταξύ φίλων ή συνεργατών και οδηγίες
χρήσης, συνολικής διάρκειας οκτώ (8) λεπτών, από μη−
χάνημα, όπως ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κασετόφωνο,
και να απαντήσουν:
αα) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού λόγου
και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.2 = 2),
ββ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης που απο−
σκοπούν στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού
λόγου και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολο−
γικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
γ) Για την εξέταση στην ενότητα παραγωγής του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να γράψουν
δύο (2) κείμενα αυθεντικού λόγου με περιεχόμενο, για
παράδειγμα, ένα μήνυμα σε ηλεκτρονική πλατφόρμα
συζήτησης ή ένα άρθρο σχολικής εφημερίδας ή μία
αγγελία για συμμετοχή σε οργάνωση ή σε δράση ή
μία επιστολή, συνολικής έκτασης διακοσίων έως και
διακοσίων πενήντα (200 – 250) λέξεων έπειτα από:
αα) πληροφορίες ή παροτρύνσεις (που παρέχονται
στην αγγλική γλώσσα) για την παραγωγή του πρώτου
κειμένου και το οποίο αξιολογείται με τέσσερις (4) βαθ−
μολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο και
ββ) κείμενο−ερέθισμα στην ελληνική γλώσσα, για την
παραγωγή του δεύτερου κειμένου και το οποίο αξιο−
λογείται με τέσσερις (4) βαθμολογικές μονάδες κατ’
ανώτατο όριο.
7. Ειδικότερα, για τη δεύτερη Ξένη Γλώσσα τα θέματα
των εξετάσεων προόδου καθώς και των απολυτήριων
εξετάσεων στη Γ΄ τάξη έχουν ως εξής:
α) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να διαβά−
σουν ένα ή περισσότερα αδίδακτα κείμενα συνολικής
έκτασης εκατό έως και εκατόν πενήντα (100–150), λέξεων
και να απαντήσουν:
αα) σε πέντε (5) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και τα οποία
αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονάδες κατ’
ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
ββ) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκο−
πούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου και
της γνώσης της ορθής και κατάλληλης χρήσης της
γλώσσας στο πλαίσιο μιας πρότασης ή ενός κειμένου
και τα οποία αξιολογούνται με τρεις (3) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.3 = 3),
γγ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης με στόχο
τον έλεγχο της κατανόησης σύντομων κειμένων και
της γλωσσικής επίγνωσης και τα οποία αξιολογούνται
με τρεις (3) βαθμολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
(5 x 0.6 = 3),
β) Για την εξέταση στην ενότητα κατανόησης του
προφορικού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να ακού−
σουν, δύο φορές, αδίδακτα κείμενα με περιεχόμενο,
μεταξύ άλλων, αναγγελίες, διαλόγους μεταξύ φίλων ή
συνεργατών και τηλεφωνικά μηνύματα, συνολικής διάρ−
κειας έξι (6) λεπτών, από μηχάνημα, όπως ηλεκτρονικό
υπολογιστή ή κασετόφωνο, ή από καθηγητή ο οποίος
τα διαβάζει με φυσικότητα και να απαντήσουν:
αα) σε δέκα (10) ερωτήματα επιλογής που αποσκοπούν
στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού λόγου
και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές
μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (10 x 0.2 = 2),
ββ) σε πέντε (5) ερωτήματα συμπλήρωσης που απο−
σκοπούν στον έλεγχο της κατανόησης του προφορικού
λόγου και τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολο−
γικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2),
γ) Για την εξέταση στην ενότητα παραγωγής του
γραπτού λόγου, οι εξεταζόμενοι καλούνται να:
αα) συμπληρώσουν πέντε (5) ημιτελή σύντομα κείμενα
τα οποία αξιολογούνται με δύο (2) βαθμολογικές μονά−
δες κατ’ ανώτατο όριο (5 x 0.4 = 2) και
ββ) να γράψουν ένα (1) σύντομο κείμενο αυθεντικού
λόγου, όπως σημείωμα σε φίλο ή γνωστό ή συνταγή ή
ανακοίνωση, συνολικής έκτασης εξήντα (60), τουλάχι−
στον, λέξεων και το οποίο αξιολογείται με έξι (6) βαθ−
μολογικές μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Άρθρο 6
Αξιολόγηση μεταγραφέντων
1. Σε περίπτωση μετεγγραφής μαθητών από σχολείο
που εφαρμόζει πιλοτικά το νέο πρόγραμμα σπουδών
σε σχολείο το οποίο δεν εφαρμόζει πιλοτικά το νέο
2772 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)
πρόγραμμα σπουδών, και αντιστρόφως, οι μαθητές ακο−
λουθούν το πρόγραμμα του σχολείου υποδοχής και
λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία του προηγούμενου ή
των προηγούμενων τριμήνων.
2. Οι μαθητές που μετεγγράφονται σε σχολική μονάδα
που δεν εφαρμόζει πιλοτικά το νέο πρόγραμμα σπουδών
δεν βαθμολογούνται στα μαθήματα Σ.Κ.Ζ. – Π.Ε.Α.Α. και
Τοπική Ιστορία και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σ.Ε.Π..
Άρθρο 7
Αξιολόγηση κατ’ ιδίαν διδαχθέντων μαθητών
Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές που είναι εγγε−
γραμμένοι σε σχολείο που εφαρμόζει πιλοτικά το νέο
πρόγραμμα σπουδών αξιολογούνται σε όλα τα μαθήμα−
τα της Ομάδας Α΄ καθώς και στα μαθήματα Τεχνολογίες
Πληροφορίας και Επικοινωνιών, Μουσική – Καλλιτεχνικά
και Φυσική Αγωγή της Ομάδας Β΄.
Άρθρο 8
Τελικές διατάξεις
1. Για κάθε σχετικό θέμα, που δεν ρυθμίζεται από τις
διατάξεις του παρόντος, εξακολουθούν να ισχύουν οι
διατάξεις του π.δ. 409/94.
2. Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από τη
δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρη−
σκευμάτων αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση
του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος.
Αθήνα, 24 Απριλίου 2012
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ__

0 σχόλια: