Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
-
▼
Οκτωβρίου
(14)
- «ΟΧΙ» στον αποκλεισμό των μαθητών από τις παρελάσε...
- Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου ...
- «Συμμετοχή σχολείων αρμοδιότητας της Περιφερειακής...
- « Αναπλήρωση διδακτικών ωρών και προετοιμασία ( ...
- Εφηβική παχυσαρκία-Πως μπορώ να βοηθήσω το παχύσα...
- Εφηβική παχυσαρκία σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου
- Ασφάλεια Μαθητών και Σήμανση Οδών σε Σχολικές Μονάδες
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕ...
- Τιμωρούν τους καταληψίες μαθητές με αποκλεισμό από...
- Καλλιέργεια φορολογικής συνείδησης στους μαθητές....
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ...
- «Υπενθύμιση αρμοδιοτήτων στελεχών Εκπαίδευσης»
- Ρυθμίσεις για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικώ...
- S.O.S από το Δημοτικό σχολείο Καστελόριζου
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
- 2012 (92)
-
2011
(96)
- Δεκεμβρίου 2011(16)
- Νοεμβρίου 2011(17)
-
Οκτωβρίου 2011(14)
- «ΟΧΙ» στον αποκλεισμό των μαθητών από τις παρελάσε...
- Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου ...
- «Συμμετοχή σχολείων αρμοδιότητας της Περιφερειακής...
- « Αναπλήρωση διδακτικών ωρών και προετοιμασία ( ...
- Εφηβική παχυσαρκία-Πως μπορώ να βοηθήσω το παχύσα...
- Εφηβική παχυσαρκία σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου
- Ασφάλεια Μαθητών και Σήμανση Οδών σε Σχολικές Μονάδες
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕ...
- Τιμωρούν τους καταληψίες μαθητές με αποκλεισμό από...
- Καλλιέργεια φορολογικής συνείδησης στους μαθητές....
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ...
- «Υπενθύμιση αρμοδιοτήτων στελεχών Εκπαίδευσης»
- Ρυθμίσεις για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικώ...
- S.O.S από το Δημοτικό σχολείο Καστελόριζου
- Σεπτεμβρίου 2011(13)
- Αυγούστου 2011(13)
- Ιουλίου 2011(1)
- Ιουνίου 2011(7)
- Μαΐου 2011(5)
- Απριλίου 2011(9)
- Μαρτίου 2011(1)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011
«Υπενθύμιση αρμοδιοτήτων στελεχών Εκπαίδευσης»
Με δεδομένες τις καταστροφές που πραγματοποιήθηκαν σε Δημόσια περιουσία, από τις καταλήψεις σχολικών μονάδων, και με αφορμή τις διαμαρτυρίες που γίνονται στο ΥΠΔΒΜΘ από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς για την υστέρηση του διδακτικού έργου των σχολικών μονάδων, κρίνεται απαραίτητη η υπενθύμιση της νομοθεσίας και η παραίνεση για την εφαρμογή της:
Κείμενη Νομοθεσία
• Η παράβαση καθήκοντος συνιστά πειθαρχικό αδίκημα (άρ. 11, περ. Δ΄ 1 του Ν. 1566/1985, άρ. 259 ΠΚ, άρ. 107 ΥΚ εν συνδ. με το ΠΔ 47/2006)
• Υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης-επίσημης γνωστοποίησης της κατάληψης δημόσιων χώρων στις αρμόδιες αρχές (άρ. 37 ΚΠΔ , άρ. 11 Δ΄ 1 του Ν. 1566/1985)
• Το ευαίσθητο θέμα της αστικής ευθύνης άπτεται, αφενός μεν της άμεσης ζημίας λόγω της κλοπής ή καταστροφής εκπαιδευτικού υλικού (Η/Υ, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, θρανία, καρέκλες κ.λπ.) και των φθορών στις κτηριακές εγκαταστάσεις, αφετέρου δε της έμμεσης ζημίας λόγω του (υπό προϋποθέσεις) υψηλότερου μισθολογικού κόστους για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών
• Τονίζεται περαιτέρω, η τεράστια σημασία της ζημίας που υφίσταται η κοινωνική συνοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας και της υστέρησης του διδακτικού έργου
• Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας «είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου» (άρ. 11 Δ΄1 του Ν.1566/1985), «εφαρμόζει τους νόμους» (Καθηκοντολόγιο, άρ 28 παρ. 2γ της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340), συγκαλεί το σχολικό συμβούλιο και ενημερώνει τους γονείς (Καθηκοντολόγιο, άρ. 32 της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340)
• Ο σύλλογος διδασκόντων έχει την ευθύνη τήρησης του ωρολογίου προγράμματος και οργάνωσης της σχολικής ζωής (άρ. 11, ΣΤ΄ 3 του Ν. 1566/1985)
• Ο Υποδιευθυντής ενημερώνει το βιβλίο υλικού της σχολικής μονάδας (Καθηκοντολόγιο άρ. 33 παρ. 7 της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340)
Υλοποίηση
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, οφείλουμε να υλοποιήσουμε, όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, τις νομικές και ηθικές μας υποχρεώσεις με το βέλτιστο παιδαγωγικό τρόπο και να ζητήσουμε την συμπαράσταση όλων όσοι συμμετέχουν στη διαμόρφωση της σχολικής ζωής.
ΠΗΓΗ :ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Αριθ. Πρωτ. 116225/Γ2 11-10-2011
Κείμενη Νομοθεσία
• Η παράβαση καθήκοντος συνιστά πειθαρχικό αδίκημα (άρ. 11, περ. Δ΄ 1 του Ν. 1566/1985, άρ. 259 ΠΚ, άρ. 107 ΥΚ εν συνδ. με το ΠΔ 47/2006)
• Υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης-επίσημης γνωστοποίησης της κατάληψης δημόσιων χώρων στις αρμόδιες αρχές (άρ. 37 ΚΠΔ , άρ. 11 Δ΄ 1 του Ν. 1566/1985)
• Το ευαίσθητο θέμα της αστικής ευθύνης άπτεται, αφενός μεν της άμεσης ζημίας λόγω της κλοπής ή καταστροφής εκπαιδευτικού υλικού (Η/Υ, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, θρανία, καρέκλες κ.λπ.) και των φθορών στις κτηριακές εγκαταστάσεις, αφετέρου δε της έμμεσης ζημίας λόγω του (υπό προϋποθέσεις) υψηλότερου μισθολογικού κόστους για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών
• Τονίζεται περαιτέρω, η τεράστια σημασία της ζημίας που υφίσταται η κοινωνική συνοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας και της υστέρησης του διδακτικού έργου
• Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας «είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου» (άρ. 11 Δ΄1 του Ν.1566/1985), «εφαρμόζει τους νόμους» (Καθηκοντολόγιο, άρ 28 παρ. 2γ της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340), συγκαλεί το σχολικό συμβούλιο και ενημερώνει τους γονείς (Καθηκοντολόγιο, άρ. 32 της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340)
• Ο σύλλογος διδασκόντων έχει την ευθύνη τήρησης του ωρολογίου προγράμματος και οργάνωσης της σχολικής ζωής (άρ. 11, ΣΤ΄ 3 του Ν. 1566/1985)
• Ο Υποδιευθυντής ενημερώνει το βιβλίο υλικού της σχολικής μονάδας (Καθηκοντολόγιο άρ. 33 παρ. 7 της Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 1340)
Υλοποίηση
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, οφείλουμε να υλοποιήσουμε, όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, τις νομικές και ηθικές μας υποχρεώσεις με το βέλτιστο παιδαγωγικό τρόπο και να ζητήσουμε την συμπαράσταση όλων όσοι συμμετέχουν στη διαμόρφωση της σχολικής ζωής.
ΠΗΓΗ :ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Αριθ. Πρωτ. 116225/Γ2 11-10-2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου