Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Τρίτη 5 Μαρτίου 2013
«Οργάνωση και Λειτουργία ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ για το σχολικό έτος 2012-2013
1.
Με τον όρο «Ενισχυτική
Διδασκαλία» (E.Δ.) Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση από το/τη μαθητή/τρια
του Γυμνασίου αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα :
Γλωσσική διδασκαλία (Αρχαία, Νέα), Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία ,Αγγλικά (κύρια
Ξένη Γλώσσα) και αποτελεί μια δομή
Αντισταθμιστικής Αγωγής, για την οποία αποκλειστικά
αρμόδιο είναι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
(Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α), μέσω της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ/Τμήμα Ε΄ Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και
Ενισχυτικής Διδασκαλίας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού
πεδίου της πολιτείας
2.
Στο πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας συμμετέχουν
μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους παραπάνω τομείς
γνώσης, με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της
μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να
βελτιώσουν την απόδοσή τους στα παραπάνω μαθήματα.
3.
Σκοπός του προγράμματος είναι η επανένταξη των μαθητών/τριών
στη μαθησιακή διαδικασία, η μείωση της μαθητικής διαρροής , η βελτίωση της
απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση και η δυνατότητα
πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γενική-Τεχνική
Εκπαίδευση).
4.
Το πρόγραμμα Ε.Δ. αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από
την σχετική
εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από
τη Δ/νση ΣΕΠΕΔ, Τμήμα Ε΄ Πρόσθετης
Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής
Διδασκαλίας, κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
·
Για την πρώτη τάξη Γυμνασίου: τέσσερις (4) ώρες
Μαθηματικά , (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12)
ώρες.
·
Για την δεύτερη τάξη Γυμνασίου: τέσσερις (4) ώρες
Μαθηματικά , δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία, μία
(1) ώρα Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
·
Για την Τρίτη τάξη
Γυμνασίου: τέσσερις (4) ώρες Μαθηματικά, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες
Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία, μία (1) ώρα Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
5.
Το πρόγραμμα Ε.Δ. υλοποιείται σε ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
(Σ.Κ.Ε.Δ), τα οποία συγκροτούνται
από ομάδες όμορων σχολικών μονάδων και ορίζονται ανά Διεύθυνση με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Περιφερειακής
Διεύθυνσης. Υπάρχει η δυνατότητα ένα (1) Σ.Κ.Ε.Δ., να αποτελείται από μία (1)
σχολική μονάδα, μόνο σε συγκεκριμένες
περιπτώσεις (μικρά νησιά κλπ). Στην περίπτωση αυτή αποστέλλεται το αίτημα από
τον οικείο Περιφερειακό Δ/ντή στην Κεντρική Επιτροπή Παρακολούθησης, Ελέγχου
και Συντονισμού της Πράξης (Κ.Ε.Π.Ε.Σ)
της Κ.Υ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, για τελική απόφαση του Γενικού Γραμματέα.
6.
Κριτήρια για την
επιλογή-συμμετοχή των
μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Ε.Δ., μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση
των γονέων και κηδεμόνων, για συγκεκριμένο μάθημα σε συγκεκριμένο Σ.Κ.Ε.Δ.,
αποτελούν: ο αντίστοιχος βαθμός τριμήνου του μαθήματος και ο μέσος όρος του τριμήνου σε όλα τα μαθήματα. Με
βάση τα παραπάνω με ευθύνη του Δ/ντή της οικείας Δ.Δ.Ε., σε κάθε Δ.Δ.Ε,
διαμορφώνεται πίνακας αιτούντων ανά μάθημα και ανά Σ.Κ.Ε.Δ., ο οποίος χρησιμοποιείται για τη συγκρότηση των
αντίστοιχων τμημάτων και για τα
προβλεπόμενα στην περίπτωση της παραγράφου 15.
7.
Η Κεντρική Επιτροπή Παρακολούθησης, Ελέγχου και
Συντονισμού της Πράξης (Κ.Ε.Π.Ε.Σ.), λειτουργεί στην Δ/νση ΣΕΠΕΔ/Τμήμα Ε΄ Πρόσθετης
Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας και έχει ως αντικείμενα: α) την συνολική εποπτεία
του προγράμματος της Ε.Δ., β) την διενέργεια επιτόπιων ελέγχων στα Σ.Κ.Ε.Δ, γ)
τις εισηγήσεις προς τον Γενικό Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α για την αποδοχή ή μη
της δημιουργίας Σ.Κ.Ε.Δ. στις εξαιρετικές περιπτώσεις της παραγράφου 5, δ) τον αριθμό μαθητών στις περιπτώσεις
της παραγράφου 14, ε) τη διαβίβαση στην Ειδική
Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (ΕΥΕ ΕΔ) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. στοιχείων
στ) την εκπόνηση αναφορών - εκθέσεων
αποτελεσμάτων εφαρμογής του προγράμματος. (στατιστικά στοιχεία, αποδοτικότητα
μέσω δεικτών) και υποβολή τους στον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙ.Θ.Π.Α., κάθε
τρίμηνο ζ) Την έγκριση των επιτόπιων ελέγχων των εμπλεκομένων στην Ε.Δ. (Δ/ντής
ΔΔΕ, Σχολικοί Σύμβουλοι κλπ.) σε περίπτωση που αυτές προκαλούν δαπάνη για τις
Πράξεις «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας
2012-2015». Οι εργασίες της
Κ.Ε.Π.Ε.Σ διαρκούν μέχρι το πέρας
εκτέλεσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της Πράξης και συστήνεται με
διοικητική πράξη σύμφωνα με την
κείμενη νομοθεσία.
8.
Τα καθήκοντα του Δ/ντή
Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αναφέρονται: α) στον ορισμό Σ.Κ.Ε.Δ
(παράγραφος 5), β) στη μεταβολή του αριθμού
μαθητών ανά τμήμα μαθήματος (
παράγραφος 14), γ) στον ορισμό των μελών της Σ.Ο.Δ.Α.Α. (παράγραφος 9).
9.
Σε επίπεδο Δ/νσης Β/θμιας Εκπαίδευσης συστήνεται Συντονιστική Ομάδα Δομών
Αντισταθμιστικής Αγωγής (Σ.Ο.Δ.Α.Α.) η οποία αποτελείται από τον Διευθυντή της
Β/θμιας Εκπαίδευσης, έναν (1) Σχολικό
Σύμβουλο από κάθε ειδικότητα των διδασκόμενων μαθημάτων, σύμφωνα με το ωρολόγιο
πρόγραμμα και από δύο (2) μέλη του ΠΥΣΔΕ. Τα μέλη της (Σ.Ο.Δ.Α.Α.) ορίζονται
από τον Δ/ντή της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης. Οι αρμοδιότητες της
Σ.Ο.Δ.Α.Α. είναι α) ο έλεγχος της λειτουργίας των Σ.Κ.Ε.Δ, β) η αποστολή
εκθέσεων προς την Κ.Ε.Π.Ε.Σ της Κ.Υ του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., μία (1) κάθε τρίμηνο, γ) οι εισηγήσεις σύμφωνα με την παράγραφο 14,
δ) γενικά η εποπτεία για την καλή λειτουργία της
δομής, ε) η εποπτεία της λειτουργίας της Πρόσθετης
Διδακτικής Στήριξης (ΦΕΚ 2985/2012 τ. Β΄) και κάθε άλλης δομής Αντισταθμιστικής
Αγωγής σε επίπεδο Δ.Δ.Ε. Οι διαδικασίες
για την εποπτεία κάθε Δομής Αντισταθμιστικής Αγωγής, σύμφωνα με τις σχετικές
Υ.Α., αποτελούν απολύτως διακριτά αντικείμενα σε διακριτό επίπεδο στο πλαίσιο
λειτουργίας της Σ.Ο.Δ.Α.Α.
10. Οι αρμοδιότητες
των Σχολικών Συμβούλων της Σ.Ο.Δ.Α.Α
είναι: α) ο επιτόπιος έλεγχος των Σ.Κ.Ε.Δ., σύμφωνα με την παράγραφο
11, β) το ωρολόγιο και αναλυτικό
πρόγραμμα των Σ.Κ.Ε.Δ. σύμφωνα με την
παράγραφο 16.
11. Ο Δ/της κάθε Δ.Δ.Ε. έχει τις παρακάτω
αρμοδιότητες: α)τον επιτόπιο έλεγχο των Σ.Κ.Ε.Δ. ( σε κάθε Σ.Κ.Ε.Δ. είναι
υποχρεωτικό να διενεργηθεί (1) ένας τουλάχιστο έλεγχος κατά την διάρκεια της
σχολικής χρονιάς), β) την επιλογή, πρόσληψη, σύναψη, τροποποίηση και λύση
συμβάσεων των διδασκόντων σύμφωνα με την
παράγραφο 17, (ορίζεται ως υπεύθυνος μισθοδοσίας και υπόλογος εκκαθαριστής
αυτής), γ) την αναστολή λειτουργίας ενός τμήματος σύμφωνα με την παράγραφο 15
με ταυτόχρονη αναπροσαρμογή της ανάθεσης ωρών του διδάσκοντος, δ) την απόφαση για αναστολή λειτουργίας ενός Σ.Κ.Ε.Δ
σύμφωνα με την παράγραφο 16 ε) τον ορισμό του Υπεύθυνου Αντισταθμιστικής Αγωγής σύμφωνα με την
παράγραφο 12. Οι δαπάνες κάλυψης των οδοιπορικών για τους επιτόπιους ελέγχους
ακολουθούν την κείμενη νομοθεσία.
12. Σε κάθε
Δ.Δ.Ε. ορίζεται Υπεύθυνος
Αντισταθμιστικής Αγωγής (Καταχωριστής), ένας εκπαιδευτικός ή διοικητικός, με
απόφαση του Δ/ντή της οικείας Δ.Δ.Ε. Τα καθήκοντα του Υπεύθυνου
Αντισταθμιστικής Αγωγής είναι: α) η συμμετοχή στην Σ.Ο.Δ.Α.Α ως γραμματέας, β)
η συγκέντρωση των παρουσιολογίων των εκπαιδευτικών και των μαθητών, γ) η
συγκέντρωση όλων των παραστατικών που αφορούν την μισθοδοσία των εκπαιδευτικών,
την έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων και την κάλυψη των υποχρεώσεων που
προκύπτουν από αυτές (πχ. ασφαλιστικές εισφορές) δ) η ηλεκτρονική διαχείριση τους
ε) η διεκπεραίωση γενικά όλων των
σχετικών διαδικασιών, στ) η Πρόσθετη
Διδακτική Στήριξη ,όπως ορίζεται στην αντίστοιχη Υ.Α (ΦΕΚ 2985/2012 τ.Β΄). Οι εργασίες του διαρκούν
μέχρι το πέρας εκτέλεσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της
Πράξης.
13.
Σε κάθε Κέντρο Ενισχυτικής Διδασκαλίας ορίζεται, με
απόφαση του Διευθυντή Β/θμιας, Υπεύθυνος
Σχολικού Κέντρου Ενισχυτικής Διδασκαλίας (Υ.Σ.Κ.Ε.Δ.), ένα Στέλεχος
Εκπαίδευσης. Για την επιλογή ακολουθείται η εξής σειρά προτεραιότητας: α) ο Δ/ντής της σχολικής μονάδας του Σ.Κ.Ε.Δ.,
β) οι Δ/ντές των άλλων σχολικών μονάδων,
των οποίων οι μαθητές είναι εγγεγραμμένοι στο Σ.Κ.Ε.Δ., με κριτήρια τα χρόνια
προϋπηρεσίας ως Διευθυντές και το επίπεδο Τ.Π.Ε πρώτου επιπέδου, γ) ο
Υποδιευθυντής της σχολικής μονάδας του Σ.Κ.Ε.Δ., δ) οι υποδιευθυντές αντίστοιχα
με την περίπτωση β. Έργο του Υπεύθυνου Σ.Κ.Ε.Δ. είναι α) η
ημερησία καταχώρηση παρουσιών, ανά ώρα και ανά τμήμα μαθήματος, των
εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και η αποστολή τους στον Καταχωριστή β) η
ευθύνη καλής λειτουργίας του Κέντρου Ε.Δ., γ) η αποστολή εκθέσεων στην Σ.ΟΔ.Α.Α.
ανά τρίμηνο, δ) η εισήγηση για διαγραφή μαθητή/τριας λόγω απουσιών (παράγραφος
15) προς την Σ.Ο.Δ.Δ.Α. ε) η συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, οι οποίοι
εποπτεύουν το Σ.Κ.Ε.Δ. στο παιδαγωγικό πεδίο στ) είναι υπεύθυνος για τις
δαπάνες αναλώσιμων υλικών, καθώς και για τις λειτουργικές δαπάνες του Σ.Κ.Ε.Δ.
σε συνεργασία με την εκάστοτε Σχολική Επιτροπή και αποστέλλει όλα τα
απαιτούμενα παραστατικά στην ΕΥΕ ΕΔ (Φορέας Υλοποίησης των Πράξεων).
14. Το ημερήσιο
πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας καλύπτει 1-3 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά
την λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει
από ένα έως και όλα τα μαθήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Τμήμα μαθήματος
ορίζεται κάθε ομάδα μαθητών/τριών που παρακολουθούν το ίδιο μάθημα Σε κάθε
τμήμα μαθήματος ενισχυτικής διδασκαλίας συμμετέχουν 10 μαθητές/τριες το
ελάχιστο και έως 15 μαθητές/τριες το μέγιστο. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις
επιτρέπεται μεταβολή των ανωτέρω ορίων
έως 5 μαθητές/τριες το ελάχιστο (π.χ
δυσπρόσιτες, απομακρυσμένες, περιοχές, νησιά, κλπ) ύστερα από τεκμηριωμένη
εισήγηση της Σ.Ο.Δ.Α.Α. προς τον
Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης, για την τελική απόφαση. Σε περίπτωση αιτήματος
για λειτουργία τμήματος με συμμετοχή
μαθητών/τριών μικρότερη της προβλεπόμενης σε τμήματα Ε.Δ., απαιτείται εισήγηση
της οικείας Σ.Ο.Δ.Α.Α. προς Κ.Ε.Π.Ε.Σ. της Κ.Υ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και τελική απόφαση
του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
Ειδικότερα στην περίπτωση που ο αριθμός των μαθητών/τριών που υποβάλλουν
αίτηση για τμήμα μαθήματος Ε.Δ. είναι μεγαλύτερος από το μέγιστο αριθμό κατά
τμήμα μαθήματος, αλλά και ταυτόχρονα
μικρότερος του διπλάσιου από τον ελάχιστο επιτρεπτό μαθητών/τριών, κατ΄ εξαίρεση
επιτρέπεται η υπέρβαση του μέγιστου ορίου και
επομένως η δημιουργία ενός
τμήματος μαθήματος Ε.Δ.
15.
Ένα τμήμα μαθήματος συνεχίζει να
υφίσταται εφόσον έχει ενεργούς μαθητές/τριες τουλάχιστον δέκα (10) ή πέντε (5)
ή οτιδήποτε άλλο σύμφωνα με την
παράγραφο 14. Σε περίπτωση όπου κάποιος μαθητής/τρια απουσιάσει αδικαιολογήτως είκοσι
(20) συνεχόμενες διδακτικές ημέρες από τμήμα μαθήματος τότε διαγράφεται, με
έγγραφη ενημέρωση του γονέα – κηδεμόνα του/της, και αντικαθίσταται από τον πρώτο/η
επιλαχόντα στον πίνακα αιτούντων, με
τελική απόφαση του Δ/ντή της οικείας Δ.Δ.Ε. Στην περίπτωση όπου από
διαγραφή μαθητών/τριών σε ένα τμήμα απομείνουν λιγότεροι ενεργοί μαθητές/τριες
από τα επιτρεπόμενα όρια, τότε το τμήμα παύει να υφίσταται με απόφαση του Δ/ντή
της οικείας Δ.Δ.Ε. Στην περίπτωση αυτή
αναπροσαρμόζεται η ανάθεση ωρών
του Διδάσκοντος καθηγητή, με απόφαση του Δ/ντή της οικείας Δ.Δ.Ε. ή λύεται εφόσον δεν υπάρχουν διαθέσιμες ώρες.
16.
Ένα Σ.Κ.Ε.Δ συνεχίζει να υφίσταται εφόσον προσφέρει
τουλάχιστον ένα (1) τμήμα μαθήματος. Ο Δ/ντής της οικείας Δ.Δ.Ε έχει το δικαίωμα να αναστείλει την λειτουργία ενός
Σ.Κ.Ε.Δ. με αιτιολογημένη απόφαση ,την οποία κοινοποιεί
στην Κ.Ε.ΠΕ.Σ. Το ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με
τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών/τριών και τις συνθήκες λειτουργίας των
σχολείων, συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται με
απόφαση των Σχολικών Συμβούλων της οικείας Σ.Ο.Δ.Α.Α. Οι ημέρες λειτουργίας των Σ.Κ.Ε.Δ. ακολουθούν τα ισχύοντα για την λειτουργία των σχολικών
μονάδων.
17.
Οι διδάσκοντες στα
τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας προσλαμβάνονται με σύμβαση εργασίας σύμφωνα
με τους όρους της παρούσας Απόφασης και με βάση την κείμενη νομοθεσία για την
απασχόληση εκπαιδευτικών, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των ωρομισθίων
εκπαιδευτικών ή/και αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου, με χρήση του Ενιαίου Πίνακα
Αναπληρωτών. Οι εγγεγραμμένοι στον
πίνακα αυτό, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν στην Δομή της Ε.Δ. έχουν
δικαίωμα να υποβάλουν μόνο μία (1)
αίτηση για ένα ΣΚΕΔ σε μια Δ.Δ.Ε. Οι
τοποθετήσεις πραγματοποιούνται με απόφαση του Δ/ντή της οικείας Δ.Δ.Ε με βάση την κατάταξη των αιτούντων στον
Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών. Οι διδάσκοντες στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας
ενημερώνουν τον Υπεύθυνο του Σ.Κ.Ε.Δ. για την επίδοση των μαθητών και
συνεργάζονται συνεχώς με τους Σχολικούς Συμβούλους της Σ.Ο.Δ.Α.Α.
18.
Προβλέπεται η κάλυψη δαπάνης α) για λειτουργικά έξοδα (θέρμανση-αναλώσιμα)
έως 1500 ευρώ ανά σχολικό έτος σε κάθε Σ.Κ.Ε.Δ.
για όσο διάστημα λειτουργεί το πρόγραμμα, σύμφωνα με τα ισχύοντα για
λειτουργικά των σχολικών μονάδων, β) αμοιβής του/της Υ.Σ.Κ.Ε.Δ.
με 150 ευρώ μηνιαίως, με σύμβαση έργου
σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Ν. 4075/2012 και Ν. 4076/2012).
19.
Οι Πράξεις «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων
Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015», συγχρηματοδοτούνται από το ΕΚΤ, στο πλαίσιο
των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
210.
Η ισχύς της παρούσης άρχεται από την ημερομηνία
δημοσίευσης στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Πηγη ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αρ. Πρωτ.24136 / Γ7
Μαρούσι,21 -2-2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου