Blog Archive
-
►
2014
(32)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
-
▼
Ιανουαρίου
(14)
- Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτερ...
- Οι εκλογές της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και το κλείσιμο των σχολείων
- Κατανομή σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Σχολικών Συ...
- Ημερίδα με θέμα «Νέοι και Διαδίκτυο».
- Οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία για την διαδικασία επ...
- Nέοι Σχολικοί Σύμβουλοι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Αναλυτική κατανομή της 3ης επιχορήγησης στους Δήμους
- Άμεσες ενέργειες για την παράταση των συμβάσεων με...
- Καθορισμός λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών και ...
- Η θητεία των διορισμένων μελών Περιφερειακών Υπηρε...
- Την εξαίρεση των σχολικών επιτροπών από τον προλ...
- 4η Μαθηματική Εβδομάδα
- Δελτίο Τύπου στις 5/1/12 για την πρόληψη και αντιμ...
- Δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του ε...
-
►
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Blog Archive
- 2014 (32)
- 2013 (53)
-
2012
(92)
- Δεκεμβρίου 2012(1)
- Νοεμβρίου 2012(3)
- Οκτωβρίου 2012(5)
- Σεπτεμβρίου 2012(9)
- Αυγούστου 2012(7)
- Ιουλίου 2012(6)
- Ιουνίου 2012(2)
- Μαΐου 2012(7)
- Απριλίου 2012(11)
- Μαρτίου 2012(12)
- Φεβρουαρίου 2012(15)
-
Ιανουαρίου 2012(14)
- Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτερ...
- Οι εκλογές της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και το κλείσιμο των σχολείων
- Κατανομή σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Σχολικών Συ...
- Ημερίδα με θέμα «Νέοι και Διαδίκτυο».
- Οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία για την διαδικασία επ...
- Nέοι Σχολικοί Σύμβουλοι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Αναλυτική κατανομή της 3ης επιχορήγησης στους Δήμους
- Άμεσες ενέργειες για την παράταση των συμβάσεων με...
- Καθορισμός λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών και ...
- Η θητεία των διορισμένων μελών Περιφερειακών Υπηρε...
- Την εξαίρεση των σχολικών επιτροπών από τον προλ...
- 4η Μαθηματική Εβδομάδα
- Δελτίο Τύπου στις 5/1/12 για την πρόληψη και αντιμ...
- Δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του ε...
- 2011 (96)
- 2010 (8)
- 2009 (22)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012
Οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία για την διαδικασία επιβολής ποινής αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος κατά μαθητών
Οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία για την διαδικασία επιβολής ποινής αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος κατά μαθητών , δίνει το υπουργείο με εγκύκλιο .
Ειδικότερα πρόκειται για τις εξής οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία:
1.Θα πρέπει να τηρείται η υποχρέωση της προηγούμενης ακρόασης του ανήλικου και του κηδεμόνα , αφού έχει προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση τους προ πενθημέρου όπου θα αναφέρει τον τόπο, την ημέρα, την ώρα της ακρόασης και θα προσδιορίζει το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας.
2. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι εκτελεστή διοικητική πράξη που υπόκειται στη διαδικασία έκδοσης που προβλέπεται για κάθε διοικητική πράξη. Επομένως οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Συγκεκριμένα για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων συντάσσεται πρακτικό από το γραμματέα που επικυρώνεται από τον πρότερο του Συλλόγου και στο οποίο θα πρέπει να μνημονεύονται , ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παρισταμένων μελών καθώς και ό τόπος και χρόνος συνεδρίασης . Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών αλλά στο πρακτικό θα πρέπει να καταχωρίζονται οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Δεν επιτρέπεται η λευκή ψήφος , η δήλωση «παρών» ή η αδικαιολόγητη αποχή.
3. Θα πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες περιπτώσεις για το συγκεκριμένο μαθητή και αναλυτική αναφορά των κυρώσεων που επιβλήθηκαν πριν την υιοθέτηση της τελευταίας κατά σειρά κύρωσης.
4. Θα πρέπει να τηρείται ειδική και επαρκής αιτιολόγηση ως προς την αναγκαιότητα της ποινής. Σε περίπτωση που με την ίδια απόφαση τιμωρούνται περισσότεροι του ενός μαθητή με την ίδια ποινή, η αιτιολογία θα πρέπει να διαχωρίζεται για τον κάθε μαθητή χωριστά. Επίσης θα πρέπει να αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους εκτιμάται ότι ο συγκεκριμένος μαθητής θα ωφεληθεί από την αλλαγή αυτή.
5. Η επιβολή της κύρωσης της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν θα πρέπει να ανακοινώνεται δημόσια , ώστε να μην περιορίζεται η παιδαγωγική αξία της επιβαλλόμενης κύρωσης και να αποφεύγεται η διαπόμπευση του μαθητή.
6.Ο προϊστάμενος ή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος και η αρμοδιότητά του είναι μόνο εκτελεστή.
7.Θα πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην περιοχή
8. Δεν είναι νόμιμο να επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων τη σχολική κύρωση της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητή του οποίου η διαγωγή έχει ήδη χαρακτηρίσει ως «κοσμία» και δεν είναι επίσης νόμιμο ο αυτός Σύλλογος να επιβάλλει την ίδια κύρωση και παρεκκλίσεις του μαθητή από την αξιωμένη από το νόμο συμπεριφορά κατά το προηγούμενο σχολικό έτος
πηγη esos.gr 01-01-12
Ειδικότερα πρόκειται για τις εξής οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία:
1.Θα πρέπει να τηρείται η υποχρέωση της προηγούμενης ακρόασης του ανήλικου και του κηδεμόνα , αφού έχει προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση τους προ πενθημέρου όπου θα αναφέρει τον τόπο, την ημέρα, την ώρα της ακρόασης και θα προσδιορίζει το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας.
2. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι εκτελεστή διοικητική πράξη που υπόκειται στη διαδικασία έκδοσης που προβλέπεται για κάθε διοικητική πράξη. Επομένως οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Συγκεκριμένα για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων συντάσσεται πρακτικό από το γραμματέα που επικυρώνεται από τον πρότερο του Συλλόγου και στο οποίο θα πρέπει να μνημονεύονται , ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παρισταμένων μελών καθώς και ό τόπος και χρόνος συνεδρίασης . Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών αλλά στο πρακτικό θα πρέπει να καταχωρίζονται οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Δεν επιτρέπεται η λευκή ψήφος , η δήλωση «παρών» ή η αδικαιολόγητη αποχή.
3. Θα πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες περιπτώσεις για το συγκεκριμένο μαθητή και αναλυτική αναφορά των κυρώσεων που επιβλήθηκαν πριν την υιοθέτηση της τελευταίας κατά σειρά κύρωσης.
4. Θα πρέπει να τηρείται ειδική και επαρκής αιτιολόγηση ως προς την αναγκαιότητα της ποινής. Σε περίπτωση που με την ίδια απόφαση τιμωρούνται περισσότεροι του ενός μαθητή με την ίδια ποινή, η αιτιολογία θα πρέπει να διαχωρίζεται για τον κάθε μαθητή χωριστά. Επίσης θα πρέπει να αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους εκτιμάται ότι ο συγκεκριμένος μαθητής θα ωφεληθεί από την αλλαγή αυτή.
5. Η επιβολή της κύρωσης της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν θα πρέπει να ανακοινώνεται δημόσια , ώστε να μην περιορίζεται η παιδαγωγική αξία της επιβαλλόμενης κύρωσης και να αποφεύγεται η διαπόμπευση του μαθητή.
6.Ο προϊστάμενος ή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος και η αρμοδιότητά του είναι μόνο εκτελεστή.
7.Θα πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην περιοχή
8. Δεν είναι νόμιμο να επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων τη σχολική κύρωση της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητή του οποίου η διαγωγή έχει ήδη χαρακτηρίσει ως «κοσμία» και δεν είναι επίσης νόμιμο ο αυτός Σύλλογος να επιβάλλει την ίδια κύρωση και παρεκκλίσεις του μαθητή από την αξιωμένη από το νόμο συμπεριφορά κατά το προηγούμενο σχολικό έτος
πηγη esos.gr 01-01-12
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου