Blog Archive
-
▼
2014
(32)
- ▼ Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2013
(53)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2012
(92)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2011
(96)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
►
2010
(8)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (1)
Αναγνώστες
Συνολικές προβολές σελ.
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Κάθε φέτος και τα ίδια - Μεταφορές μαθητών .
Δυστυχώς η προσέλευση
στην διαμαρτυρία που πραγματοποιήθηκε στις 22/9/14 δεν ήταν ανάλογη σε μέγεθος με
τους θιγόμενους γονείς και μαθητές
από την διακοπή της μεταφοράς
των μαθητών στα
σχολειά τους .
Το πρόβλημα υπάρχει και επαναλαμβάνετε σε κάθε έναρξη της σχολικής χρονιάς και δεν θίγει μόνο τους γονείς που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της μεταφοράς .
Το πρόβλημα υπάρχει και επαναλαμβάνετε σε κάθε έναρξη της σχολικής χρονιάς και δεν θίγει μόνο τους γονείς που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της μεταφοράς .
Στο όλο
πρόβλημα υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα ‘χαρακτηριστικά’ :
1) η περιοδικότητα του προβλήματος, σε κάθε έναρξη της σχολικής χρονιάς
1) η περιοδικότητα του προβλήματος, σε κάθε έναρξη της σχολικής χρονιάς
2) το πρόβλημα εμφανίζετε να
υπάρχει σε ορισμένες μεμονωμένες περιοχές
( και όχι σε όλη την Ελλάδα) αλλά κυρίως στον Νομό Θεσσαλονίκης
3) υπάρχουν
αρχικά άκαρποι ‘διαγωνισμοί’ πριν την
έναρξη της σχολικής χρονιάς . Ακολουθεί
το άνοιγμα των σχολείων και το πρόβλημα της μεταφοράς αρχίζει να
εμφανίζετε . Υπάρχουν άμεσες ενέργειες
από τις
σχολικές μονάδες με λειτουργία σε μειωμένου ωραρίου ,σαν συμπαράσταση στα παιδιά που έχουν πρόβλημα . Οι αντιδράσεις αρχίζουν να γενικεύονται οι γονείς κάνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και τα παιδιά προβαίνουν σε καταλήψεις . Μετά από 2 μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς η μαγική λύση βρίσκεται και οι μεταφορές αρχίζουν να γίνονται. Ο μεταφορέας που θα αναλάβει , στην αρχή θα αναλάβει την μεταφορά κανονικά αλλά μετά από ένα μικρό διάστημα θα αρχίσει να κάνει περικοπές στα δρομολόγια ,ωράρια κπλ. και έτσι να κυλά το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς μέχρι την επόμενη .Και πάει λέγοντας ..
σχολικές μονάδες με λειτουργία σε μειωμένου ωραρίου ,σαν συμπαράσταση στα παιδιά που έχουν πρόβλημα . Οι αντιδράσεις αρχίζουν να γενικεύονται οι γονείς κάνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και τα παιδιά προβαίνουν σε καταλήψεις . Μετά από 2 μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς η μαγική λύση βρίσκεται και οι μεταφορές αρχίζουν να γίνονται. Ο μεταφορέας που θα αναλάβει , στην αρχή θα αναλάβει την μεταφορά κανονικά αλλά μετά από ένα μικρό διάστημα θα αρχίσει να κάνει περικοπές στα δρομολόγια ,ωράρια κπλ. και έτσι να κυλά το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς μέχρι την επόμενη .Και πάει λέγοντας ..
Αντιληπτό γίνεται ότι οι διαμαρτυρίες , τα ‘μειωμένα’ ωράρια , οι
καταλήψεις γίνονται και βοηθούν για να
μπορούν κάποιοι να
κερδίζουν περισσότερα από τους άλλους . Μαγικά όλοι χρησιμοποιούνται –εκβιάζονται στην
συμμετοχή τους στο παράλογο γαϊτανάκι .
Το ‘μάρμαρο ΄ το πληρώνουν ως συνήθως οι
μαθητές , που γιαυτούς όπως όλοι λένε βοηθούν και αγωνίζονται
. Ταλαιπωρούνται για να πάνε στο σχολείο
τους , εκθέτουν τον εαυτό τους
σε
κίνδυνο με την μεταφορά τους σε υπεράριθμα
λεωφορεία, χάνουν πολύτιμες ώρες
διδασκαλίας δημιουργώντας τους κενά
στην εκπαίδευση τους . Δυστυχώς μαζί με
τα παιδία που
αντικειμενικά έχουν το πρόβλημα της
μεταφοράς, το ΄ μάρμαρο ΄ το πληρώνουν
και οι
μαθητές που δεν έχουν το πρόβλημα
της μεταφοράς στο σχολείο . Οι γονείς που ταλαιπωρούνται για το πώς θα
μεταφέρουν και με ασφάλεια τα παιδιά
τους στο σχολείο και όλοι
μας να καλύπτουμε τα κενά
των παιδιών μας ενισχύοντας
την παραπαιδεία.
Λύσεις πάντα υπάρχουν από
τις ποιο
απλές ,όπως να μοιραστούν τα λεφτά που
αναλογούν στους γονείς
που έχουν το
πρόβλημα , μέχρι τις ποιο αυτονόητες και λογικές .
Θα πρέπει
όλοι εμπλεκόμενοι να παίξουν
το ρόλο τους , με υπευθυνότητα , να μην ρίχνουν στους άλλους τις ευθύνες
και
υποχρεώσεις τους και να μην
μπερδεύουν τον ρόλο τους
. Ζητάω πολλά . Το ξέρω .
Εύχομαι φέτος να είναι
μια διαφορετική χρονιά από
τα τελευταία χρόνια και να
έχουμε διδαχτεί κάτι όλοι μας
από
το παρελθόν και να μην κάνουμε τα
ίδια λάθη.
Συντάκτης : Σιδηρόπουλος Χρήστος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου