Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!

Το αλκοόλ είναι αλκοόλ!
Οδηγός για το αλκοόλ της ΕΝΕΑΠ

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»

«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
Οδηγοί συγχωνεύσεων των ΝΠΔΔ των Δήμων

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς

Γ. Γραμματεία Νέας Γενιάς
Επικαιροποιημένος οδηγός για το AIDS

Eφηβική Παχυσαρκία

Eφηβική Παχυσαρκία
Πρόληψη της εφηβικής παχυσαρκίας σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου

Το φαινόμενο BULLYING

Το φαινόμενο  BULLYING
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ BULLYING ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

Blog Archive

Blog Archive

Αναγνώστες

-

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Συνολικές προβολές σελ.

Flag Counter!

free counters
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων στα υπό κατάληψη σχολεία .....

<την επέμβαση εισαγγελικών και αστυνομικών δυνάμεων στα υπό κατάληψη σχολεία σε συνεργασία κυβέρνηση και δικαστικές αρχές, τις αμέσως επόμενες ημέρες.>

Σημεία συνέντευξης τις Υπουργού Παιδείας, στο ραδιόφωνο του Flash -αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών

Για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών:

< Σήμερα στείλαμε εγκύκλιο -υπενθύμιση παλαιότερης εγκυκλίου- σε όλα τα σχολεία για την αναπλήρωση μαθημάτων γιατί δεν νοείται να χάνεται ούτε μία ώρα μαθήματος. Όταν υπάρχει κατάληψη θα υπάρχει και αναπλήρωση μέσα στο Σαββατοκύριακο. Αν δεν φτάνει το Σαββατοκύριακο θα γίνει μάθημα και τα Χριστούγεννα και όπου δεν υπάρχει αναπλήρωση θα υπάρξει διεύρυνση του διδακτικού έτους ακόμα και αναβολή των εισαγωγικών εξετάσεων. Επίσης θα υπάρχει πλέον αστική ευθύνη όταν υπάρχουν φθορές στα σχολεία. Δεν μπορεί κανείς να θεωρεί ότι έτσι απλά μπορεί μπαίνει λουκέτο στο σχολείο ή να το καταστρέφει και να μην κινείται καμία διαδικασία.

Όταν ένα σχολείο είναι σε κατάληψη, οι εκπαιδευτικοί δεν δουλεύουν, πληρώνονται όμως κανονικά και οι μαθητές δεν πηγαίνουν στα μαθήματά τους, χωρίς να θεωρείται όμως ότι αυτό είναι κάτι φοβερό. Κανείς σε αυτήν τη χώρα δεν θεωρεί σημαντικό να χάνει ένα παιδί τα μαθήματά του, να μην πηγαίνει στην τάξη και να μην συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτό για δεκαετίες ήταν αποδεκτό από τον εκπαιδευτικό κόσμο δημιουργώντας έτσι συνειδήσεις σε κάποιους εκπαιδευτικούς. Φυσικά υπάρχουν και εκπαιδευτικοί οι οποίοι λήγουν τις καταλήψεις σε μία μέρα γιατί αναγνωρίζουν τη σημασία του μαθήματος. Υπάρχουν Διευθυντές που δεν επιτρέπουν να γίνουν καταλήψεις στα σχολεία τους, «μπαίνουν μπροστά» και ανοίγουν τα σχολεία.

Το σχολείο έχει και πειθαρχικές ποινές. Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτού του είδους οι ποινές δεν είναι αυταρχισμός, είναι η λειτουργία μιας κοινωνίας. Υπάρχουν κανόνες, υπάρχουν Νόμοι που πρέπει να εφαρμοστούν. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν προβλήματα στα σχολεία,- πολλά προβλήματα για τα οποία είναι υπεύθυνο το Υπουργείο και η πολύ δύσκολη κατάσταση που ζούμε σήμερα- θα πρέπει όμως εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και το Υπουργείο να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πάνε καλύτερα τα πράγματα.>


ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011

Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του Flash

<οι διευθυντές των σχολείων έχουν ευθύνη απέναντι στη δημόσια περιουσία και οφείλουν να λειτουργούν σύννομα. οι διευθυντές οφείλουν αμέσως να ειδοποιούν τις αρχές γιατί οι καταλήψεις ενέχουν κινδύνους.>

Σημεία συνέντευξης της Υπουργού στο ραδιόφωνο του Flash

Για τις καταλήψεις σε δημόσιους χώρους:

<Η κατάληψη δημόσιων χώρων δεν αποτελεί δικαίωμα κανενός. Δικαίωμα είναι η απεργία και οι συνδικαλιστικοί αγώνες. Η κατάληψη ενός δημόσιου χώρου είναι μια ακραία μορφή συνδικαλιστικής έκφρασης. Πλέον όμως γίνεται απόλυτη κατάχρηση, όπως για παράδειγμα γίνεται από την ΑΔΕΔΥ σήμερα που καταλαμβάνει Υπουργεία.

Αυτή την αντίληψη την βλέπουμε εμπεδωμένη και στα σχολεία και στα Πανεπιστήμια. Μπορεί ο καθένας ανά πάσα στιγμή να πει «ας κάνουμε μία κατάληψη» και επειδή αυτό γίνεται επί δεκαετίες δυστυχώς, φτάσαμε να αναπαράγεται αυτή η κουλτούρα της έλλειψης σεβασμού του δημόσιου χώρου. Το ίδιο συμβαίνει και στα σχολεία όπου και εκεί δημιουργείται η αίσθηση ότι αφού είναι δημόσιοι χώροι μπορούμε να τα καταστρέψουμε ανά πάσα στιγμή.>

ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 29/09/2011
Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με επιστολή της Προς τον Δήμαρχο κ. Αλεξανδρή

Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Θερμαΐκού με επιστολή της
Προς τον Δήμαρχο κ. Αλεξανδρή διαμαρτύρεται έντονα για το πρόβλημα της έλλειψης διδακτικών βιβλίων όπως επίσης και για την ασφάλεια των μαθητών.
Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με δημοσιεύματα για αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Βιβλιοθηκών

'Η εγκύκλιος με θέμα «Παράδοση εξοπλισμού και υλικοτεχνικής υποδομής των Σχολικών Βιβλιοθηκών», σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται την αναστολή λειτουργίας των 757 Σχολικών Βιβλιοθηκών, οι οποίες διαθέτουν ικανό αριθμό τίτλων, αξιόλογο εξοπλισμό και στηρίζουν ουσιαστικά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Σχετικά με φήμες για τη διαδικασία εκτύπωσης και διανομής των DVD με το εκπαιδευτικό υλικό

"Τις τελευταίες ημέρες διακινείται στο χώρο του διαδικτύου μια φήμη που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ότι δήθεν τα DVD με το σχολικό υλικό που μοιράστηκαν στους μαθητές ήταν παραγωγή εταιρίας του συζύγου της Υπουργού Παιδείας.
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .......

Απόσπασμα από Δελτίο Τύπου που αφορά τα σχολικά βιβλία :

<Ως προς τα βιβλία, όπως έχουμε επανειλημμένως ενημερώσει, συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς η εκτύπωση και η αποστολή τους, ενώ σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές η πληρότητα σε τίτλους είναι άνω του 80 %. Το Υπουργείο παρουσίασε από την προηγούμενη εβδομάδα ένα σύνολο δράσεων για την αντιμετώπιση του πρώτου διαστήματος, όπου υπάρχουν καθυστερήσεις. Στην προσπάθεια αυτή έχουν συστρατευθεί και άλλες δυνάμεις όπως το Εθνικό Τυπογραφείο για τις ανάγκες του Λεκανοπεδίου καθώς και Πανεπιστήμια και Δήμοι στην υπόλοιπη χώρα.>

ΠΗΓΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Δελτίο Τύπου -12/9/11
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Δήλωση της Υφυπουργού σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων

Δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων

Επειδή ορισμένα από τα βιβλία θα καθυστερήσουν να φτάσουν στα σχολεία μας, το Υπουργείο Παιδείας έχει οργανώσει, όλες εκείνες τις υποστηρικτικές ενέργειες και το υλικό που χρειάζεται, έτσι ώστε τα σχολεία μας να λειτουργήσουν χωρίς να επιβαρυνθούν οι οικογένειες

Δημοσιογράφος: Οι σχολικές επιτροπές έχουν χρήματα;
Έχουν προβλεφθεί όλα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών

Δήλωση on camera

ΠΗΓΗ : ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δελτίο Τύπου 06/09/2011
Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Η ελληνική παιδεία από την αρχαιότητα .....

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ παιδεία για ακόμη μια φορά τα τελευταία τριάντα χρόνια βρέθηκε στο επίκεντρο συγκρούσεων και κινητοποιήσεων ως αντίδραση σε μέτρα ή μεταρρυθμίσεις είτε στην πρωτοβάθμια, είτε στη δευτεροβάθμια είτε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μαθημάτων ( σε ψηφιακή μορφή ) για της τάξης Γυμνασίου

Ο ηλεκτρονικός κατάλογος ( βιβλία σε ψηφιακή μορφή ) με τα μαθήματα των τάξεων του Γυμνασίου από το side του Υπουργείου Παιδείας .

Αναλυτικά στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις :

Τάξη: Α´ Γυμνασίου
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=19

Τάξη: Β´ Γυμνασίου
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=20

Τάξη: Γ´ Γυμνασίου
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=21
Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με τη διανομή των σχολικών βιβλίων και δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μετά την ενημέρωση του ΟΕΔΒ για καθυστέρηση στη διανομή των βιβλίων με την έναρξη του σχολικού έτους, προβαίνει στις ακόλουθες άμεσες ενέργειες:
Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Με φωτοτυπίες και cd, αντί για βιβλία, θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά

Αγώνα δρόμου κάνει τις τελευταίες ημέρες το υπουργείο Παιδείας και ο Οργανισμός Σχολικών Βιβλίων για να προλάβουν να τυπώσουν τα βιβλία μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Ωστόσο, φαίνεται πως πολλοί μαθητές θα αναγκαστούν το πρώτο διάστημα να διαβάζουν από φωτοτυπίες και CD.